परगी में चीफ़ मिनिस्टर के हाथों तरक़्क़ीयाती कामों का इफ़्तिताह

हैदराबाद २९ अप्रैल (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ज़िला संगा रेड्डी के हलक़ा असम्बली परगी मैं परजापथम प्रोग्राम में मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से शिरकत की। उन्हों ने इस मौक़ा पर 6.5 करोड़ रुपय की लागत के मुख़्तलिफ़ तरक़्क़ीयाती कामों का संग-ए-बुनियाद रखा और ज़िला रंगा रेड्डी में पहला मी सेवा सैंटर का इफ़्तिताह किया।

प्रोग्राम में रियास्ती वुज़रा श्रीमती पी सबीता इंदिरा रेड्डी, पुन्नाला लकशमया, प्रसाद कुमार के इलावा अरकान असम्बली, अरकान कौंसल, ज़िला कुलैक्टर, मिस्टर वे शेषाद्रि और असम्बली ओहदेदारान ने शिरकत की। चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने इस मौक़ा पर अवाम से मुख़ातब करते हुए कहा कि प्रजापथम प्रोग्राम के ज़रीया सयासी क़ाइदीन और ओहदेदार अवाम के साथ एक ही मुक़ाम पर अवाम के मसाइल से जानकारी हासिल करें और इस की फ़ौरी यकसूई के लिए अमली तौर पर ख़िदमात अंजाम दें।

मी सेवा सैंटर में 30 अहम दस्तावेज़ात हासिल करने की सहूलत होगी। अवाम को दफ़ातिर के चक्क्र काटने की ज़रूरत नहीं पड़ेगी। यहां 30 महिकमों के सरकारी काम काज होंगी। उन्हों ने कहा कि कोयला सागर के ज़रीया परगी को पानी सरबराही के लिए भी मंसूबा रखते हैं और यहां पर 440 के वे बर्क़ी सब स्टेशन की ज़रूरत है। बहुत जल्द सब स्टेशन केलिए संग-ए-बुनियाद रखा जाएगा। इस की तामीर पर 350 करोड़ रुपय ख़र्च होंगे और स्टेडीयम, इस्त्री भवन के इलावा 5 करोड़ रुपय बलदी आ बरसानी कामों के लिए मंज़ूरी के बाद फ़ौरीतरक़्क़ीयाती कामों का आग़ाज़ किया जाएगा।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि किसानों को वक़्त पर क़र्ज़ की फ़राहमी, तुख़्म, खाद और बर्क़ी वग़ैरा की सरबराही को मउसर बनाया जाएगा। किसानों को काशतकारी के लिए हर वो मदद फ़राहम की जाएगी। हुकूमत बड़े पैमाने पर किसानों को इमदाद फ़राहम कररही ही। 25 पैसे शरह सूद पर किसानों को क़र्ज़ फ़राहम किए जा रहे हैं।

प्रजा पथम प्रोग्राम ज़िला संगा रेड्डी परगी में रखने का मक़सद यहां कीअवाम से रास्त मुलाक़ात करना उन के दरमयान आकर उन के मसाइल से जानकारी हासिल करना ही। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि ख़वातीन को सिर्फ ज़िला संगा रेड्डी में 16 करोड़ रूपियों का क़र्ज़ दिया जा रहा है।

ख़वातीन के ग्रुप भी क़र्ज़ की अदायगी बराबर कररही हैं। इस लिए बंकरस उन्हें जल्द से जल्द क़र्ज़ फ़राहम कररहे हैं। इस प्रोग्राम मेंख़वातीन की कसीर तादाद मौजूद थी। इस प्रोग्राम को मुख़ातब करने वालों में रियास्ती वुज़रा पी सबीता इंदिरा रेड्डी, प्रसाद कुमार के इलावा रुकन असम्बली मिस्टर हरीशवर रेड्डी भी शामिल हैं।