पाँच एसेंबलियों के साथ लोक सभा इंतिख़ाबात के इनइक़ाद की दर्ख़ास्त

बी जे पी ने आज सदर जमहूरिया से दर्ख़ास्त की कि मौजूदा मआशी बोहरान से निमटने में हुकूमत की नाकामी के सबब मुल्क में पैदा शूदा ग़ैर यक़ीनी के ख़ातमा केलिए आजलाना इंतिख़ाबात मुनाक़िद करने हुकूमत को मश्वरा दिया जाय।

बी जे पी पार्लीमानी बोर्ड के लीडर एल के अडवानी की क़ियादत में इस पार्टी के एक वफ़द ने आज सदर जमहूरिया परनब मुख‌र्जी से मुलाक़ात की और मुतालिबा किया कि इस साल के आख़िर में होने वाले 5 रियास्ती एसेंबलियों के इंतिख़ाबात के साथ लोक सभा के इंतिख़ाबात भी मुनाक़िद किए जाएं।

अडवानी ने सदर जमहूरिया से मुलाक़ात के बाद कहा कि अगर मुल्क को मौजूदा हुकूमत से नजात मिलती है और अवाम को एक नई हुकूमत मुंतख़ब करने का मौक़ा दिया जाता है तो ये मुल्क के मुफ़ाद में बेहतर होगा। मुल्क के इक़तिसादी बोहरान के बारे में अवाम के अंदेशों से हम सदर जमहूरिया को बाख़बर करचुके हैं।

हुकूमत सच्चाई को क़बूल करने के बजाय इल्ज़ाम तराशियों का खेल खेल रही है। अडवानी ने कहा कि वज़ीरफ़ीनानस पी चिदम़्बरम इस बदतरीन इक़तिसादी बोहरान केलिए माज़ी के वज़ीरफ़ीनानस को मौरिद इल्ज़ाम ठहरा रहे हैं। दरअसल वो ख़ुद परनब मुख‌र्जी का बिलवासता हवाला दे रहे थे जो चिदम़्बरम के पेशरू हैं।

उन्होंने कहा कि हुकूमत बहाने बाज़ी और इल्ज़ाम तराशी का खेल खेल रही है। वज़ीरफ़ीनानस अपने पेशरू पर इल्ज़ाम आइद कररहे हैं जो फ़िलहाल अपनी दिफ़ा करने के मौक़िफ़ में नहीं ह। बी जे पी के सीनियर लीडर अडवानी ने राज्य सभा में दिए गए वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के बयान को अफ़सोसनाक और मजरूह करने वाला क़रार दिया और कहा कि उन्होंने इस किस्म की हुकूमत पहले कभी नहीं देखी।

वफ़द में सीनियर बी जे पी क़ाइदीन सुषमा स्वराज, अरूण जेटली, वैंकया नायडू, जसवंत सिंह, यशवंत सिन्हा, मुरली मनोहर जोशी और दूसरे शामिल थे।