पाकिस्तानी एयरफ़ोर्स का जुट तय्यारा तबाह, पायलट हलाक

ईस्लामाबाद 15 नवंबर ( पी टी आई) पाकिस्तानी एयरफ़ोर्स का एक जुट तय्यारा जो बावर किया जाता है कि JF-17 थंडर लड़ाका तय्यारा था, आज सुबह सूबा पंजाब में तर्बीयती परवाज़ के दौरान हादिसा में तबाह होगया जिस के नतीजा में इस का पायलट हलाक हो गया।

पाकिस्तानी एयरफ़ोर्स के तर्जुमान ने कहा कि ये लड़ाका तय्यारा रोज़मर्रा के तर्बीयती मश्क़ों में मसरूफ़ था कि पंजाब में अटोक के क़रीब तकनीकी ख़राबी के सबब तबाह हो गया।

तर्जुमान ने मज़ीद कहा कि पायलट शदीद ज़ख़मी होगया था जो बाद में फ़ौत होगया ताहम इस इलाक़ा में तय्यारे के गिरने के सबब किसी आम शहरी की मौत या इमलाक को नुक़्सान की कोई इत्तिला मौसूल नहीं हुई है। पाकिस्तान एयरफ़ोर्स ने हादिसा की वजूहात की पिता चलाने के लिए तहक़ीक़ात का हुक्म दिया है।

85तर्जुमान ने अगरचे तय्यारे की शनाख़्त नहीं की है, लेकिन कई टेलीविज़न चैनलों ने फ़ौजी ज़राए के हवाले से कहा है कि तबाह शूदा तय्यारा JF-17 थंडर जुट था। पायलट, उसको एड रन लीडर मुहम्मद हुसैन इस हादिसा में हलाक हो गए क्यों कि तय्यारे से बाहर निकलने की कोशिशों के दौरान इन का पैराशूट खुलने में नाकाम होगया। पहाड़ी इलाक़ा में ये हादिसा पेश आया और 2 कीलोमीटर दूर पायलट की नाश दस्तयाब हुई।
पाकिस्तान JF-17 थंडर जुट तय्यारे चीन के साथ मुशतर्का परॊजॆक्ट के तहत तैय्यार कररहा है जो इस के दावे के मुताबिक़ तरक़्क़ी पज़ीर ममालिक के लिए मूसिर कम लॉगती जंगी तय्यारा साबित होसकता है।