पाकिस्तान की जानिब से जंग बंदी की ख़िलाफ़वरज़ी

जम्मू

बी एस एफ़ जवान हलाक , जवाबी कार्रवाई में पाकिस्तानी रेंजर्स हलाक

जम्मू-कश्मीर के ज़िला सांबा में बैन-उल-अक़वामी सरहद के क़रीब पाकिस्तानी रेंजर्स ने आज बी एस एफ़ पेट्रोल पार्टी पर फायरिंग की जिस के नतीजे में बी एस एफ़ का एक जवान हलाक और दूसरा ज़ख़मी होगया। बी एस एफ़ की जवाबी फायरिंग में पाकिस्तान के चार रेंजर्स हलाक होगए।

गुज़िश्ता चौबीस घंटों के दौरान पाकिस्तान ने जंग बंदी की ये दूसरी मर्तबा ख़िलाफ़वरज़ी की थी। इन्सपेक्टर जनरल बी एस एफ़ जम्मू फ़रंटीयर राकेश शर्मा ने कहा कि सांबा सेक्टर के सचते गढ़ में बैन-उल-अक़वामी सरहद के क़रीब बी एस एफ़ पेट्रोलिंग पार्टी पर ज़बरदस्त फायरिंग की जिस में बी एस एफ़ का एक जवान हलाक होगया।

इन्सपेक्टर जनरल राकेश शर्मा ने कहा कि बी एस एफ़ के सिपाही मामूल के मुताबिक़ गशत में मसरूफ़ थे कि उन्हें पाकिस्तानी रेंजर्स ने निशाना बनाया। महलूक जवान की शनाख़्त श्री राम गोरिया की हैसियत से की गई है। एक दूसरा जवान मामूली तौर पर ज़ख़मी हुआ है।

शर्मा इस मुक़ाम पर पहुंच चुके हैं और कार्रवाई की निगरानी कररहे हैं। उन्होंने कहा कि बी एस एफ़ सिपाही मोर्चे सँभाल चुके हैं और पाकिस्तानी रेंजर्स की फायरिंग का मुंहतोड़ जवाब दे रहे हैं जिस के नतीजे में फायरिंग का भारी तबादला जारी है। कुथवा और सांबा के दीगर इलाक़ों में फायरिंग हुई है।