पाकिस्तान में आजलाना इंतेख़ाबात का इशारा

ईस्लामाबाद, ३१ जनवरी (पी टी आई) वज़ीर-ए-आज़म यूसुफ़ रज़ा गिलानी ने पाकिस्तान के आइन्दा आम इंतेख़ाबात वक़्त मुक़र्ररा से क़बल मुनाक़िद किए जाने का इमकान ज़ाहिर करते हुए कहा कि वो इस मसले पर अपने हलीफ़ों और अपोज़ीशन के साथ मुशावरत करेंगे।

जनरल इलेक्शन वफ़ाक़ी बजट की मंज़ूरी के बाद किसी वक़्त मुनाक़िद किया जा सकता है, गिलानी ने दवोस्, स्विटज़रलैंड से जहां उन्हों ने वर्ल्ड इकनॉमिक फ़ोर्म में शिरकत की, अपनी वापसी के बाद पाकिस्तानी सहाफ़ीयों के साथ गुफ़्तगु में ये इशारा दिया। अगरचे अगले आम चुनाव मार्च 2013 में तए हैं, लेकिन कई अपोज़ीशन जमातों बिशमोल पी एम एल एन और जमीतुल् उल्मा इस्लाम ने आजलाना इंतेख़ाबात का मुतालिबा किया है ताकि मुल़्क की मुतअद्दिद चैलेंजों से निमटने में मदद की जा सके।

बरसर-ए‍इक़तेदार पाकिस्तान पीपल्ज़ पार्टी के क़ाइदीन ने हाल में कहा था कि जनरल इलेक्शन मुम्किना तौर पर अक्टूबर या नवंबर में मुनाक़िद किया जा सकता है। गिलानी ने कहा, पांचवें बजट की मंज़ूरी के साथ इंतेख़ाबी साल शुरू होजाता है और हमारा ख़्याल है कि बजट के बाद आजलाना इंतेख़ाबात का इमकान है।

उन्होंने कहा कि अगले इलैक्शन के लिए वक़्त का ताय्युन अप्पोज़ीशन जमातों और हुकूमत के हलीफ़ों के साथ हसब ज़रूरत किया जाएगा। उन्होंने कहा, सियासत में कोई दीवारें तामीर नहीं होतीं बल्कि पुल बनते हैं। हम आज़ादाना, मुंसिफ़ाना और शफ़्फ़ाफ़ इंतेख़ाबात चाहते हैं और इक़तेदार की पुरसकोन मुंतक़ली मुस्तक़बिल की राह क़ायम करेगी।

गिलानी ने कहा कि वफ़ाक़ी बजट मई में पेश किया जाएगा ताकि पार्लीमेंट्री को मसाइल पर मुबाहिस के लिए ज़्यादा वक़्त दिया जा सके। सदर आसिफ़ अली ज़रदारी तए शूदा प्रोग्राम के मुताबिक़ पार्लीमैंट से ख़िताब करेंगे, गिलानी ने ये बात कही लेकिन इस तक़रीर के लिए कोई तारीख़ नहीं बताई।

उन्हों ने मज़ीद कहा: वो (ज़रदारी) पार्लीमैंट के मुशतर्का इजलास से पांचवीं मर्तबा ख़िताब करने वाले पहले सदर बन जाऐंगे |