पाकिस्तान में ग़ैर मुल्की अफ़राद का खु़फ़ीया सर्वे कराने का फ़ैसला

पाकिस्तान की वफ़ाक़ी हुकूमत ने मुल्क में दहश्तगर्दी के वाक़ियात की रोक थाम के लिए मुल्क गीर सतह पर अफ़्ग़ान मुहाजिरीन समेत ग़ैर मुल्की अफ़राद की मौजूदगी की निशानदेही के लिए इन्टेलीजेन्स बुनियादों पर खु़फ़ीया सर्वे कराने का फ़ैसला कर लिया है।

ये सर्वे वफ़ाक़ी वज़ारते दाख़िला सुबाई हुकूमतों, क़ानून नाफ़िज़ करने वाले इदारों और खु़फ़ीया इदारों के बाहमी इश्तिराक से किराया जाएगा और गै़र क़ानूनी तौर पर मुक़ीम ग़ैर मुल्की अफ़राद को गिरफ़्तार करके मुल्क बदर कर दिया जाएगा।

जबकि इस सर्वे के दौरान जिन ग़ैर मुल्की तारकीने वतन के बारे में ये मालूमात मौसूल होंगी कि वो मन्फ़ी सरगर्मीयों या किसी भी किस्म के दहश्तगर्दी के वाक़े में मुलव्विस हैं तो उन को बाज़ाबता तौर पर गिरफ़्तार कर के उन के ख़िलाफ़ दहश्तगर्दी और तहफ़्फ़ुज़ पाकिस्तान ऐक्ट के तहत मुक़द्दमात दर्ज किए जाएंगे और तेज़गाम अदालत में मुक़द्दमात चलाए जाएंगे।

ये कमेटी मुल्क गीर सर्वे के हवाले से मरबूत पॉलिसी का ताऐयुन करेगी और सर्वे के हवाले से नादिरा, एफ़ आई ए और दीगर मुताल्लिक़ा इदारों का तआवुन भी हासिल किया जाएगा। ये सर्वे तमाम अज़ला में थानों की सतह पर स्पेशल ब्रांच करेगी जबकि दीगर खु़फ़ीया इदारे मॉनीट्रिंग करेंगे।