पी जी मेडिकल एंट्रेंस टेसट इस्क़ाम : चार्च शीट दाख़िल

आंध्र प्रदेश पुलिस के सी आई डी महिकमा ने पोस्ट ग्रैजूएट मेडिकल एंट्रेंस टेसट में हुई बे क़ाईदगियों के मुक़द्दमा में जुमला 46 अफ़राद के ख़िलाफ़ 1,500 सफ़हात पर मशमतल चार्च शीट पेश करदी है।

मुल्ज़िमीन में 26 डॉक्टर्स भी शामिल हैं। ये इमतेहान विजयवाड़ा की यूनीवर्सिटी के तहत होता है। आंध्र प्रदेश क्राईम इन्वेस्टीगेशन डिपार्टमेंट की तरफ से ये तहक़ीक़ात की गईं और इन में इन्किशाफ़ किया गया कि 2 मार्च 2014 को हुए इमतेहान में पर्चा सवालात मनीपाल प्रिंटिंग टेक्नालोजीज़ लिमिटेड मनीपाल ( कर्नाटक ) से इफ़शा कर दिया गया था।

सी आई डी ने आलामीया में बताया कि तहक़ीक़ात मुकम्मिल करली गई हैं और चार्च शीट तमाम 46 गिरफ़्तार मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ पेश करदी गई है। चार्च शीट तीसरे एडीशनल चीफ़ मेट्रोपोलीटन मजिस्ट्रेट की अदालत में विजयवाड़ा में पेश की गई है।

इस केस की आइन्दा समाअत 9 जून को मुक़र्रर की गई है। कहा गया हैके तमाम मुल्ज़िमीन जिन में 20 दरमयानी आदमी भी शामिल हैं विजयवाड़ा ज़िला जेल में क़ैद हैं।

कुछ मुल्ज़िमीन का ताल्लुक़ कर्नाटक से बताया गया है। एडीशनल डायरेक्टर जनरल पुलिस ( सी आई डी ) टी कृष्णा प्रसाद ने क़ब्लअज़ीं कहा था कि इस अस्क़ाम की जड़ें मुल्क के कई शहरों तक फैली हुई हैं।

गिरफ़्तार शूदा दरमयानी आदमीयों के कारोबारी रवाबित हैं और वो हैदराबाद में अपने अलग अलग तालीमी इदारे भी चलाते हैं। भारी रक़ूमात के इव्ज़ तलबा को अलग अलग मुक़ामात पर रखते हुए उन्हें इफ़शा करदा पर्चा सवालात की बुनियाद पर ट्रेनिंग भी दी गई थी।

उन्होंने बताया कि जिन तलबा को ये ट्रेनिंग दी गई थी उन्होंने मेडिकल पी जी एंट्रेंस टेसट में दूसरे से 25 तक का रैंक हासिल किया था। मैनिजमेंट कोटा में ये नशिस्तें 75 लाख ता एक करोड़ रुपये में फ़रोख़त की जाती हैं जो उन्हें मुफ़्त हासिल होगईं। चार्च शीट में सी आई डी की तरफ से जुमला 1,421 दस्तावेज़ात भी पेश किए गए हैं।