पी जी मेडिकल टेसट स्क़ाम 8 अफरा गिरफ़्तार

सी आई डी ने पी जी मेडिकल टेसट स्क़ाम साल 2014 का पर्दा फ़ाश कर दिया है। और पी जी टेसट के ज़रीये हासिल करदा नशिस्तों और तरीका-ए-कार की हक़ीक़त को बयान करते हुए चौंका देने वाले इन्किशाफ़ात किए हैं।

प्रेस कांफ्रेंस के दौरान सी आई डी चीफ़ कृष्णा प्रसाद ने बताया कि तक़रीबन 70 करोड़ के स्क़ाम की हक़ीक़त का पता चलाया गया है और सी आई डी एस स्क़ाम का पर्दा फ़ाश करने में कामयाब हुई है।

उन्होंने बताया कि 8 अफ़राद एक ख़ातून को ताहाल गिरफ़्तार करलिया गया है जिन में दो ब्रोकर और 6 तलबा शामिल हैं। ताहम सी आई डी चीफ़ ने बताया कि मज़ीद गिरफ्तारियां बाक़ी हैं।

उन्होंने बताया कि पी जी मेडिकल नशिस्तों के हुसूल के लिए तलबा और कॉलेजस इंतेज़ामीया के दरमयान रोल अदा करने वाले अफ़राद टोली की शक्ल इख़तियार करके रास्त मेडिकल एंट्रेंस के पर्चा का अफ़शा-ए-करवा लिया और फी कस एक ता देढ़ करोड़ की क़ीमत में सौदा करलिया।

उम्मीदवारों का इंतिख़ाब और फिर उनकी तर्बीयत के लिए ख़ुसूसी मंसूबा तैयार किया गया था। तीन घंटे के लिहाज़ से मंगलोर , मुंबई और दुसरे शहरों में बज़रीया तैयारा उम्मीदवारों को लेजाकर उन्हें खु़फ़ीया मुक़ाम पर तर्बीयत दी जाती थी।

इस स्क़ाम के ज़रीये जिन अफ़राद को गिरफ़्तार किया गया है। तक़रीबन 10 टॉपर्स ने नशिस्त हासिल की और 2 । 3 । 8 । 12 । 16 और 25 और 28 के अलावा कई टाप रैंक हासिल करने वाले इस अफ़शा-ए-करदा पर्चा के ज़रीये रैंक हासिल करचुके हैं। सी आई डी अनक़रीब इन तलबा के ख़िलाफ़ कार्रवाई करेगी।