पुने वाइरस का आज चेन्नई सुपर किंग्स से मुक़ाबला

पुने 30 अप्रैल : इंडियन प्रीमयर लीग के छटे ऐडीशन के निस्फ़ मरहला के आखीर‌ के बाद पुने वाइरस का ख्याल‌ कमज़ोर है

वो आज‌ यहां होनेवाले मुक़ाबले में टीमों के ग्रुप‌ में पहले मुक़ाम पर रहनेवाले चेन्नई सुपर किंग्स के ख़िलाफ़ कामयाबी के लिए कोशिश करेगी। टीमों के ग्रुप‌ में आख़िरी मुक़ाम पर मौजूद पुने ने 15 दिन पहले खेले गए मुक़ाबले में दो मर्तबा की दिफ़ाई चम्पिय‌न चेन्नई सुपर किंग्स को अपने गुजिश्ता मुक़ाबले में 24 रंस‌ से मात‌ दी थी

वो आज‌ यहां उसी मुज़ाहरे को दुहराने की ख़ाहिशमंद‌ हैं। चेन्नई के ख़िलाफ़ हासिल होने वाली कामयाबी के बाद ऐलन डोनाल्ड की सरपरस्ती में मौजूद पुने को लगातार‌ 4 मुक़ाबलों में हार‌ हुई है जिस में गुजिश्ता रात खेले गये मुक़ाबले भी शामिल हैं जहां बराबर‌ हालात की शिकार दिल्ली डियर डेविल्स के ख़िलाफ़ उसे 15 रंस‌ की हार‌ बर्दाश्त करनी पड़ी है।

दूसरी जानिब चेन्नई सुपर किंग्स ग़ैरमामूली फ़ार्म में मौजूद है जिसने गुजिश्ता रात होनेवाले मुक़ाबले में दिफ़ाई चम्पिय‌न कोलकता नाइट रायडर्स को 14 रंस‌ से मात‌ दी है। पुने वाइरस‌ की टीम तमाम शोबों के मुज़ाहिरों में मजबूती है। जैसा कि इबतिदाई मुक़ाबलों में बैटस्मेनों ने बेहतर मुज़ाहरे किये जबकि बोलरों के मुज़ाहिरे भी बेहतर रहे।

करस गिल ने पुने वाइरस के ख़िलाफ़ ही बैंगलोर में 66 गेंदों में 175 रंस‌ की रिकार्ड इनिंगस‌ खेली है लेकिन जद्द-ओ-जहद कर रही दिल्ली डियर डेविल्स टीम के ख़िलाफ़ पुने वाइरस के बोलरों ने आख़िरी 5 ओवर्स में 63 रंस‌ दिए। पुने का बैटिंग शोबा भी अक्सर बेहतर मुज़ाहरे करने में नाकाम रहा है सिवाए आरोन फंच वो वाहिद बैटस्मेन हैं जिन्होंने निस्फ़ सेंचुरी स्कोर की है।

उसके बाद‌ उनके साथी खिलाड़ी डीवीन स्मिथ ने भी मेडिल आर्डर में अच्छा मदद‌ किया है। रॉबिन उथप्पा जो कि इनिंगस‌ का शुरू कर रहे हैं वो अपनी मुख़्तसर बेहतर इनिंगस‌ को एक तवील इनिंगज़ में तबदील करने में नाकाम हो रहे हैं। हिन्दुस्तानी क्रिकेट टीम के सीनयर बैटस्मेन युवराज सिंह जो कि मुक़ाबले को टीम के हक़ में करने के लिए मशहूर हैं।

6 मुक़ाबलों में उन्होंने सिर्फ़ 135 रंस‌ स्कोर किए हैं जिनसे पुने वाइरस की टीम चेन्नई के ख़िलाफ़ बेहतर मुज़ाहरे की उमीद कर रही है। भुवनेश्वर कुमार पुने के लिए कलीदी बोलर हैं जोकि चेन्नई के टाप आर्डर को परेशान कर सकते हैं। उनकी मदद के लिए अशोक डंडा और मचल मार्च मौजूद हैं।

डंडा महंगे बोलर साबित होने के बावजूद टीम के लिए सब से ज़्यादा विकटें हासिल करने वाले बोलर हैं जैसा कि उन्होंने 31.60 की औसत से 10 विकटें हासिल किए हैं। दो मर्तबा की चम्पिय‌न चेन्नई सुपर किंग्स के जेहन में आज पुने के ख़िलाफ़ गुजिश‌ता मुक़ाबले में हुई हार‌ का हिसाब बराबर करना होगा।

उसने अपने गुजिश्ता 5 मुक़ाबलों में सद फ़ीसद नताइज हासिल किए हैं। चेन्नई की इन जीतौ में माईकल हसी के मुज़ाहिरों ने कलीदी रोल अदा किया है जैसा कि कोलकता के ख़िलाफ़ गुजिश्ता मुक़ाबले में भी उन्होंने 95 रंस‌ की इन्निंग खेली है। हसी टूर्नामेंट में सब से ज़्यादा रंस‌ स्कोर करने वाले बैटस्मेनों की फेहरिस्त में 445 रंस‌ के साथ दूसरे मुक़ाम पर मौजूद‌ हैं।

कप्तान महेन्द्र सिंह धोनी भी ग़ैरमामूली फ़ार्म में मौजूद हैं जोकि पुने के लिए तशवीश के बाइस है। रवींद्र जडेजा ने ख़ुद को मुक़ाबला का नतीजा अपनी टीम के हक़ में करने वाले खिलाड़ी की हैसियत से मनवा लिया है। वेस्ट इंडीज़ के ऑलराउंडर डीवीन ब्रावो 15 विकटों के साथ चेन्नई के लिए सब से ज़्यादा विकटें हासिल करने वाले बोलर बन चुके हैं।

चेन्नई ने खराब‌ फ़ार्म का शिकार मुरली विजय‌ को गुजिश्ता मुक़ाबले में टीम में शामिल नहीं किया था और उमीद की जा रही है कि फिर एक मर्तबा वरीधी मान साहा इनिंग का आग़ाज़ करेंगे।