फ़ैज़ाबाद तशद्दुद : मर्कज़ का यू पी हुकूमत को मज़ीद फोर्सेस का पेशकश

नई दिल्ली, ३१ अक्टूबर (पी टी आई) मर्कज़ ने आज हुकूमत उत्तर प्रदेश को मज़ीद सयान्ती अफ़्वाज रवाना करने की पेशकश की ताकि रियास्ती हुकूमत को तशद्दुद से मुतास्सिरा (प्रभावित) फ़ैज़ाबाद में अमन-ओ-क़ानून बहाल करने में मदद हासिल हो सके।

मर्कज़ी वज़ीर-ए-ममलकत बराए दाख़िला आर पी एन सिंह ने जो ख़ुद भी यू पी से ताल्लुक़ रखते हैं, कहा कि फ़ैज़ाबाद और अयोध्या के मतसला शहरों में बदबख्ती ( दुर्भाग्य) से अमन-ओ-क़ानून की सूरत-ए-हाल में ख़लल पैदा हो गया है। वो एक प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब कर रहे थे।

जब उन से फ़ैज़ाबाद की सूरत-ए-हाल के बारे में सवाल किया गया तो उन्होंने कहा कि फ़ैज़ाबाद और अयोध्या के जुड़वां शहरों में फ़िर्कावाराना फ़सादाद बदबख्ताना हैं। उन्होंने कहा कि वो रियासती हुकूमत से दरयाफ्त करेंगे कि क्या बहाली अमन के लिए इसे मज़ीद ( और) फोर्सेस की ज़रूरत है।

आर पी एन सिंह को वज़ारत पेट्रोलीयम से वज़ारत-ए-दाख़िला मुंतक़िल किया गया है और उन्होंने दो दिन क़बल ही अपने ओहदा का जायज़ा हासिल किया है। उन्होंने कहा कि अगर ज़रूरी हो तो वो चीफ़ मिनिस्टर से नज़म-ओ-ज़बत की सूरत-ए-हाल पर तबादला-ए-ख़्याल करेंगे और उन से दरयाफ़त करेंगे कि रियास्ती हुकूमत की मदद के लिए मर्कज़ क्या कर सकता है।