बंदूक़ बर्दारों ने कमसिन तालिब-ए-इल्म को भून डाला

लखनऊ, 31 मई: ( एजेंसी) गुज़शता शब दो नामालूम बंदूक़ बर्दारों ने आठवीं क्लास में ज़ेर-ए-तालीम एक तालिब-ए-इल्म को गोली मार कर हलाक कर दिया । इंदिरा नगर में वाकेए एक मकान में बंदूक़ बर्दारों ने दाख़िल होकर अहमद नामी तालिब-ए-इल्म पर तीन फ़ायर किए जिससे इसका सीना और कंधा शदीद ज़ख़्मी हो गया ।

हॉस्पिटल ले जाने पर वहां तालिब-ए-इल्म को मुर्दा क़रार दिया गया । पुलिस ने बताया कि बादियुन्नज़र में ये शनाख़्ती ग़लती का मुआमला मालूम होता है या फिर कोई ख़ानदानी मुख़ासमत ( दुशमनी) । मुतवफ़्फ़ी अपने दो भाईयों फ़ैज़ान और अर्ज़ां के साथ अपनी ख़ाला हुस्ना बानो के साथ रिहायश पज़ीर था जो इंदिरा नगर के फ़रीदी नगर की साकिन थीं जिस वक़्त बंदूक़ बर्दार घर में दाख़िल हुए उस वक़्त मआज़ अहमद घर के दीगर अफ़राद के साथ टी वी देख रहा था ।

बादअज़ां हुस्ना बानो ने पुलिस को बताया कि हमलावरों का असल निशाना उनके बेटे नदीम और अदीब थे जबकि ग़लत शनाख़्त की वजह से उनके भांजे को निशाना बनाया गया । सीनीयर पुलिस सुप्रीटेंडेंट गौड़ ने यही कहा कि ये मुआमला शनाख़्ती ग़लती का हो सकता है क्योंकि अठवीं जमात में ज़ेर-ए-तालीम लड़के का दुश्मन भला कौन हो सकता है । पुलिस इस मुआमला की हर ज़ावीया ( पहलू) से तहक़ीक़ात कर रही है ।