बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा हक़ बजानिब

सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बी सत्य ना रायना ने बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा के फ़ैसला को हक़ बजानिब क़रार दिया और कहा कि कांग्रेस पार्टी ने 2009-ए-के इंतिख़ाबी मंशूर मैं बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा ना करने का कोई वाअदा नहीं किया था।

हाईकमान से मुलाक़ात की ग़रज़ से दिल्ली में मसरूफ़ रहने वाले सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी ने प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि बर्क़ी की मॶसर क़रबराही के लिए बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा ज़रूरी था, क्योंकि 2004- -से कांग्रेस हुकूमत रियासत के ग़रीब किसानों को मुफ़्त बर्क़ी सरबराह कर रही है और 2014- तक करती रहेगी।

अगर बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा नहीं किया जाता तो बर्क़ी निज़ाम दरहम ब्रहम होने के ख़दशात हैं। उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी से इख़तिलाफ़ात और हाईकमान से उन की शिकायत की तरदीद करते हुए कहा कि वो और चीफ़ मिनिस्टर हर मसला पर एक दूसरे से मश्वरा कर रहे हैं।

ज़िमनी इंतिख़ाबात के बाद पार्टी क़ाइदीन की तन्क़ीद से मुताल्लिक़ पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि अगर पार्टी क़ाइदीन हम पर तन्क़ीद कर रहे हैं और मुस्तक़िल के लिए तजावीज़ पेश कर रहे हैं तो इस से पार्टी की मंसूबा साज़ी में मदद मिलेगी।

उन्हों ने बताया कि 18 असेंबली हलक़ों के ज़िमनी इंतिख़ाबात की तैय्यारीयां शुरू हो चुकी हैं, बहुत जल्द इन असेंबली हलक़ों के पार्टी क़ाइदीन का इजलास तलब किया जाएगा और उम्मीदवारों के इंतिख़ाब के लिए राय हासिल की जाएगी।

तेलंगाना मसला पर पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए कहा कि ग़ुलाम नबी आज़ाद ने कल ही रियासत के कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट का इजलास तलब किया था।

वुज़रा को सुप्रीम कोर्ट की नोटिस जारी करने पर पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि वुज़रा इस का जवाब देंगे, काबीना में किए गए फ़ैसलों के तमाम वुज़रा मुशतर्का तौर पर ज़िम्मेदार हैं, मगर इस के बाद जो फ़ैसले किए गए हैं, इस के वो ज़िम्मेदार नहीं हैं।