बिला ख़ौफ़-ओ-ख़तर हक़ राय दही से इस्तेफ़ादा करें

ज़िला कलेक्टर कड़पा कोना शश धर ने राय दहनदों में शऊर बेदार करने के लिए कड़पा में 3 किलोमीटर रन का इनइक़ाद किया गया है जिस में बड़े पैमाने पर अवाम ने शिरकत की।

ये रन मुंसिपल स्टेडीयम से शुरू हो कर बराह अप्सरा थियटर कोटि रेड्डी सर्किल पर इखतेताम पज़ीर हुआ। इस मौके पर कलेक्टर कोना शश धर ने राय दहनदों से अपना वोट बिलाख़ोफ़ इस्तेमाल करने का मश्वरा देते हुए कहा कि जमहूरीयत में वोट की ही एहमीयत होती है।

जिसे सोच समझ कर इस्तेमाल करना चाहीए। वोट का इस्तेमाल हर फ़िर्क़ा-ओ-मज़हब के वोटर बिला ख़ौफ़ रोक टोक करसकता है। ज़िला में राय दही को सद फ़ीसद करने पर ज़ोर देते हुए उन्होंने कहा कि पिछ्ले चुनाव में ज़िला में सिर्फ़ 60 फ़ीसद राय दहनदों ने अपने वोट का इस्तेमाल किया था जिसे बढ़ा कर सद फ़ीसद करना ज़रूरी है। इस लिए ज़िला इंतेज़ामीया ने वोट की एहमीयत उजागर करने के लिए कई शऊर बेदारी प्रोग्राम्स मुनाक़िद किए हैं जिस में से 3 किलोमीटर दौड़ का ये मुनफ़रद प्रोग्राम भी शामिल है। ताकि राय दहनदे अपने हक़ राय दही की एहमीयत को समझ कर सद फ़ीसद राय दही को यक़ीनी बना सकीं। मवाज़आत के मुक़ाबला में शहरों में राय दही का तनासुब बहुत कम होता है शहरों के राय दहनदे अपने वोट के इस्तेमाल को यक़ीनी बनाईं जिस से जमहूरीयत का इस्तिहकाम होता है। –