बी जे पी फ़िर्कावाराना सफ़ बंदी के लिए कोशां

अखिलेश हुकूमत पर मर्कज़ी स्कीमों पर अदम अमल आवरी का इल्ज़ाम, राहुल गांधी का बयान

बी जे पी पर राय दहनदों की फ़िर्कावाराना ख़ुतूत पर सफ़ बंदी की कोशिश करने का इल्ज़ाम आइद करते हुए नायाब सदर कांग्रेस राहुल गांधी ने आज कहा कि फ़िर्कावाराना फ़सादात‌ जैसे मुज़फ़्फ़रनगर के फ़िर्कावाराना तशद्दुद के वाक़ियात की बाअज़ सियासतदानों ने मंसूबा बंदी की है ताकि राय दहनदों की फ़िर्कावाराना ख़ुतूत पर सफ़ बंदी करते हुए आइन्दा पारलीमानी इंतेख़ाबात में सियासी फ़वाइद हासिल किए जा सके।

राहुल गांधी ने कहा कि अवाम इतने ज़हीन है कि उन के अज़ाइम का अंदाज़ा लगा सकते हैं और वो इसी पार्टी के हक़ में अपना वोट इस्तेमाल करेंगे जिसको वो पसंद करते हैं और 2000 और 2004 के इंतेख़ाबात की ताईद कर चुके हैं। सदर कांग्रेस सोनिया गांधी के फ़र्ज़ंद ने कहा कि कांग्रेस पार्टी चाहती है कि तमाम मज़ाहिब और ज़ातों के अवाम मुल्क की तामीर के लिए मुत्तहिद हो जाएं।

फ़िर्कावाराना फ़सादात‌ चंद सियासतदानों की साज़िश है और अवाम इस बात को अच्छी तरह समझते हैं, वो तरक़्क़ी चाहते हैं और इसी पार्टी की ताईद करेंगे जो उन्हें तरक़्क़ी दे सके। वो देवरिया में एक जल्सा-ए-आम से ख़िताब कर रहे थे। उन्होंने कहा कि फ़सादात‌ से मुतास्सिरा अवाम से मुज़फ़्फ़रनगर में मुलाक़ातों के दौरान अवाम ने उन से कह दिया है कि मुख़्तलिफ़ किस्म के मज़ाहिब और ज़ात पात के अवाम के दरमियान कोई इख़तिलाफ़ नहीं है लेकिन बाअज़ मुक़ामी सियासतदां उन्हें एक दूसरे से लड़वा रहे हैं।

राहुल गांधी ने अखिलेश यादव हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो मर्कज़ की स्कीमों पर मूसिर अमल आवरी में नाकाम रही है। मर्कज़ ने कई फ़लाही प्रोजेक्ट्स‌ का आग़ाज़ किया है लेकिन इस के लिए रवाना की हुई रक़म यू पी में ग़ायब होगई। उन्होंने कहा कि कोई भी शख़्स मर्कज़ी हुकूमत की स्कीमों को नाकाम बनाना नहीं चाहता लेकिन मर्कज़ की रक़म ही ग़ायब होजाए तो क्या किया जा सकता है। उन्होंने अवाम से कहा कि वो मर्कज़ी प्रोजेक्ट्स‌ के नफ़ाज़ के लिए रियासती हुकूमत पर दबाव‌ डालें।