बुद्धा इंटरनैशनल सर्किट पर आज इंडियन ग्रांड परी का आग़ाज़

नई दिल्ली 30 अक्टूबर (पी टी आई एजैंसीज़) ग्रेटर नोईडा की बूधा इंटरनैशनल सर्किट फार्मूला वन इंडियन ग्रांड परी के मेज़बानी के लिए मुकम्मल तैय्यार दिखाई दे रहा है। जहां पहली मरतबा कल हिंदूस्तान फार्मूला वन के अपने करियर का आग़ाज़ करेगा।

एरटील इंडियन ग्रांड परी में आलमी चैंपीयन के इलावा फार्मूला वन की दुनिया के कई बड़े नाम शिरकत कररहे हैं और फार्मूला वन हिंदूस्तान में अपनी नई मार्किट का आग़ाज़ कररहा है। बूधा इंटरनैशनल सर्किट में जुमा और हफ़्ते को प्रैक्टिस सैशन भी मुनाक़िद किए गए और इस ट्राक को कई चैंपियंस ने बेहद पसंद किया। मीडीया नुमाइंदों से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए माईक लॉरेन के बर्तानवी ड्राईवर लेविस हमलटीन ने कहा सुबह के पराकटस सैशन में शिरकत करते हुए मैंने इस बूधा इंटरनैशनल सर्किट को काफ़ी पसंद किया है चूँकि मैंने इस ट्राक पर पराकटिस सैशन की तेज़ रफ़्तार दौड़ मुकम्मल की है। लियोन्स ने 5.14 केलो मीटर्स के फ़ासले को 26.454 सकनडस में तै करते हुए पराकटस सैशन में तेज़ रफ़्तार दौड़ का रिकार्ड क़ायम किया है।

लेविस ने हिंदूस्तानी माहौल और मेज़बानी को पसंद करते हुए कहा कि उन्हों ने गुज़श्ता रात बिनहा रह, रीसटोरीट में रात का खाना खाया और यहां उन्हों ने कई मज़ेदार डीशस खाने के इलावा कबाब भी खाया है। और उन्हें उम्मीद है कि वो इतवार को मुनाक़िद शुदणी फार्मूला वन दौड़ में भी कामयाबी हासिल करलींगी। जय पी स्पोर्टस इंटरनैशनल के एम डी समीर गुरू ने कहाहै कि इतवार को हिंदूस्तान की इफ़्तिताही फार्मूला वन दौड़ के मुशाहिदे के लिए 90 हज़ार अफ़राद की आमद मुतवक़्क़े है क्योंकि हम ने 85 ता 88 हज़ार टिक्टें फ़रोख़त की हैं।

टिक्टों की फ़रोख़त और क़ीमतों के मुताल्लिक़ समीर ने कहा कि मुकम्मल 3 यौम के ग्रांड असटानड की नशिस्तें फी कस 35 हज़ार रुपय मैं फ़रोख़त की गई जबकि टिक्टों की काफ़ी मांग के पेशे नज़र 15 हज़ार रुपय यौमिया टिक्टें भी फ़रोख़त की गई हैं। फार्मूला वन के ओहदेदारों के बमूजब फ़ोर्स इंडिया के एड्रियान सौतेल ने जब बूधा इंटरनैशनल ट्राक पर पहली कार चलाई तो समीर के आँखों में आँसू थी।

नीज़ समीर ने इस मौक़ा पर जज़बाती अंदाज़ में कहा कि जी हाँ ये एक जज़बाती लम्हा था क्योंकि ख़ाब हक़ीक़त में बदल चुके थे और बिलआख़िर ये कारें यहां दौड़ ने लगीं हैं। दूसरी कार लोटस टीम के हिंदूस्तानी ड्राईवर किरण चनधोक ने चलाई जिस के बाद ऐच आर टी टीम के एक और हिंदूस्तानी ड्राईवर निरावन कारतीकीन ने अपने फ़न का मुज़ाहरा किया। इलावा अज़ीं दिफ़ाई चैंपीयन एडबल के सबासशन वटील ने तीसरे और आख़िरी पराकटस सैशन के लयाप में तेज़ रफ़्तार दौड़ का इख़तताम किया जैसा कि उन्हों ने 18 वीं और आख़िरी लयाप की तकमील 1:24:824 वक़्त में की।

इस दौड़ के दौरान उन्हों ने फर्नांडो अलोंसो और मेक लाज़ीन के जनसन बूटन को शिकस्त दी। इस पराकटस सैशन में हिंदूस्तानी निरावन ने अपने कल के मुज़ाहिरे को बेहतर किया और उन्हों ने आख़िरी लयाप 1:30:900 वक़्त में मुकम्मल करते हुए 22 वां मुक़ाम हासिल किया जो कि गुज़श्ता मुज़ाहरा में 2 मुक़ामात की बेहतरी है।