बेवाओं, माज़ूरीन और मुअम्मरीन के लिए वज़ाइफ़

टी आर एस हुकूमत ने अपने इंतिख़ाबी वाअदे की तकमील करते हुए बेवाओं, माज़ूरीन और ज़ईफ़ों को दीए जाने वाले वज़ाइफ़ की रक़म में इज़ाफ़ा तो किया और उन वज़ाइफ़ से लाखों अफ़राद इस्तिफ़ादा भी कर रहे हैं लेकिन शहर हैदराबाद ख़ासकर पुराना शहर में उसे बेशुमार मर्द और ख़्वातीन हैं जो इस किस्म के वज़ाइफ़ से अब तक महरूम हैं।

वाज़ेह रहे कि चीफ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव ने गुज़िश्ता नवंबर में ज़िला महबूबनगर से आसरा पैंशन डिलीवरी स्कीम शुरू की थी चूँकि इंतिख़ाबी मुहिम के दौरान उन्हों ने वज़ीफ़ा पीराना साली और माज़ूरीन और बेवाओं को दीए जाने वाले वज़ीफ़े में इज़ाफ़ा का वाअदा किया था।

इस लिए बेवाओं को दीए जाने वाले वज़ीफ़ा और वज़ीफ़ा पीराना साली को 200 रुपये माहाना से बढ़ा कर 1000 रुपये और माज़ूरीन को वज़ीफ़ा को माहाना 500 रुपये से बढ़ाकर 1500 कर दिया।

टी आर एस हुकूमत के फैसला की रियासत में सताइश की गई। सियासत हेल्पलाइन ने भी इस ज़िमन में रहनुमाई के लिए हेल्प डेस्क क़ायम करके बेवाओं, ज़ईफ़ ख़्वातीन और माज़ूरीन की रहनुमाई में कोई कसर बाक़ी नहीं रखी।

दीगर तफ़सीलात के लिए फ़ोन नंबरात 9391160364 पर सैयद ख़ालिद मही उद्दीन असद और 8185905134 पर सैयद सलीम उद्दीन से रब्त किया जा सकता है।