ब्रिक्स चोटी कान्फ़्रैंस के शानदार मुफीद नताइज बरामद

बीजिंग 1 अप्रैल (पी टी आई) हाल ही में इख़तताम पज़ीर ब्रिक्स चोटी कान्फ़्रैंस डरबन के मुफीद समरआवर नताइज बरामद होने का दावा करते हुए वज़ीर ख़ारजा चीन वांग ई ने कहा कि इस से बाहमी तआवुन का एक निज़ाम क़ायम हो चुका है जिस से उभरती हुईं मईशतों में इत्तिहाद पैदा होगा और तरक़्क़ी पर ताज़ा तवज्जा मर्कूज़ की जा सकेगी।

उन्हों ने कहा कि ब्रिक्स चोटी कान्फ़्रैंस के नतीजा में डरबन आलामीया और इस के लाएह अमल का इजरा अमल में आया और ये एक काबिले सताइश समरआवर नतीजा है। उन्हों ने कहा कि इस चोटी कान्फ़्रैंस के नतीजा में बाहमी तआवुन के कई मुआहिदों पर दस्तख़त हुए।

ब्रिक्स क़ाइदीन ने एक डेवलपमेंट बैंक, हंगामी महफ़ूज़ ज़ख़ीरा के इंतेज़ाम, बिज़नस कौंसिल और थिंक टैंक कौंसिल के क़ियाम से इत्तिफ़ाक़ किया। रुक्न ममालिक के क़ाइदीन ने बड़े आलमी और इलाक़ाई मसाइल से मुशतर्का तौर पर निमटने के सिलसिला में वसीअतर इत्तिफ़ाक़ राय पैदा हुआ।

क़ाइदीन ने बैनुल अक़वामी मालीयाती और मआशी निज़ामों मेंइस्लाहात पर ज़ोर दिया। इस से ब्रिक्स के आइन्दा दिफ़ाई इमकानात की जिहत का एकख़ाका भी हासिल हुआ।

झ़ी ने ब्रिक्स ममालिक से अपील की कि वो बड़े पैमाने की मआशीपालिसीयों में बाहमी तआवुन और शराकतदारी के ज़रीए एक बैनुल अक़वामी तरक़्क़ियाती एजेंडा तए करें।