मर्कज़ी वुज़रा और कांग्रेस एमपीज़ की औक़ात आशकार

रियासत से ताल्लुक़ रखने वाले मर्कज़ी काबीनी वुज़रा के इलावा कांग्रेसी अरकाने पार्लीमान की मर्कज़ की नज़र में क्या औक़ात है इस का अंदाज़ा हो चुका है । रुक्ने असेंबली तेलुगु देशम पार्टी पी केशव ने आज एन टी आर ट्रस्ट भवन में ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए ये बात कही । उन्हों ने बताया कि तेलुगु देशम पार्टी के कंधे पर रियासत की तक़सीम का बोझ रखने वाले कांग्रेस क़ाइदीन को चाहीए कि वो पहले अपना मुहासिबा करे ताकि हक़ीक़त कहने में दुशवारी ना हो ।

उन्हों ने बताया कि इक़्तेदार से चिमटे रहने के ख़ाहिशमंद और दिल्ली में तेलुगु अवाम की इज़्ज़त नफ़्स को रहन रखने वाले क़ाइदीन रियासत की तक़सीम को रोकने में नाकाम होने के बावजूद बेशर्मों की तरह ब्यान बाज़ीयों में मसरूफ़ हैं और अपने इक़्तेदार से चिमटे रहने को जायज़ क़रार देने के जवाज़ तलाश कर रहे हैं ।

रुक्न असेंबली तेलुगु देशम पार्टी ने बताया कि सीमा आंध्र अवाम को इस बात का अच्छी तरह अंदाज़ा हो चुका है कि तेलुगु देशम पार्टी रियासत की तरक़्क़ी के लिए कलीदी किरदार अदा कर सकती है जब कि कांग्रेस बदउनवानीयों और बेक़ाईदगियों के ज़रीए रियासत को तबाह करने के इलावा अवाम के दरमियान दरार पैदा करते हुए अपने सयासी मुफ़ादात की तकमील परतवज्जा मर्कूज़ किए हुए है ।

उन्हों ने कांग्रेस के सीमा आंध्र क़ाइदीन को मश्वरा दिया कि वो अवामी जज़बात और एहसासात से पार्टी हाईकमान को वाक़िफ़ करवाएं और अवाम के जज़बात के इस्तेहसाल को बंद करते हुए इस का एहतेराम करना सीखें।