महबूबनगर में दो बद्दू प्रोग्राम 300 रजिस्ट्रेशन में 15 रिश्ते तै

महबूबनगर /31 दिसंबर: रोज़नामा सियासत हैदराबाद रहबर रिश्ता सोसाइटी महबूबनगर के इश्तिराक से आज अलमास फंक्शन हाल महबूबनगर में दो बह दो प्रोग्राम का इनइक़ाद अमल में आया।

प्रोग्राम की सदारत मुहम्मद अकबर अलमास ने की। मुस्तक़र महबूबनगर ताल्लुक़ा जात-ओ-मंडलों के अलावा दीगर अज़ला और पड़ोसी रियासत कर्नाटक के अज़ला से भी तक़रीबन 400 से ज़ाइद ख़ाहिश मंदों ने प्रोग्राम में शिरकत की।

आज का ये दूसरा प्रोग्राम भी तवक़्क़ो के एन मुताबिक़ कामयाब और इंतेहाई मसरूफ़ रहा। यहां इस बात का तज़किरा बेजा ना होगा कि इसी माह की 9 तारीख़ को एडीटर सियासत जनाब ज़ाहिद अली ख़ां और मनीजिंग ऐडीटर जनाब ज़हीर उद्दीन अली ख़ां की निगरानी में पहला दो बह दो मुलाक़ात प्रोग्राम मुनाक़िद हुआ था, जिस के बाद तक़रीबन 260 रिश्तों के रजिस्ट्रेशन किए गए थे।

इस प्रोग्राम की कामयाबी के बाद मुसालमानान महबूबनगर के बेहद इसरार पर अब ये दूसरा प्रोग्राम मुनाक़िद हुआ। 40 रजिस्ट्रेशन लड़कीयों के और 10 रजिस्ट्रेशन लड़कों के किए गए।

सोसाइटी के ओहदा दारों ने मुसर्रत का इज़हार करते हुए बताया कि पहले प्रोग्राम के बाद सेता हाल 15 रिश्ते तै हो चुके हैं और कई रिश्ते तै होने के मरहले में हैं।

सरपरस्तों ने इस एहम और बुनियादी काम के आग़ाज़ के लिए एडीटर सियासत जनाब ज़ाहिद अली ख़ां से इज़हार-ए-तशक्कुर किया और आइन्दा भी इस काम के लिए उन से मुसलसल सरपरस्ती की ख़ाहिश की।

प्रोग्राम के आग़ाज़ में जनाब अबदुर्रहमान सूफ़ी ने प्रोग्राम के अग़राज़-ओ-मक़ासिद और रिश्तों से मुताल्लिक़ ज़रूरी मसाइल से वाक़िफ़ किराया। 9 दिसंबर के प्रोग्राम के बाद से अब तक रजिस्ट्रेशन की तफ़सीलात इस तरह हैं। लड़कीयों के रजिस्ट्रेशन 220, जब कि लड़कों के 90 रजिस्ट्रेशन किए गए।

अक़्दे सानी के रजिस्ट्रेशन अलहदा हैं। इस मौके पर सोसाइटी के ओहदा दारों मुहम्मद ताज उद्दीन ज्यूलरस, मुहम्मद अबदुर्रहमान रिटायर्ड लकचरर, मुहम्मद अबद अलालीम रिटायर्ड डिप्टी मैनेजर डी सी सी बैंक, क़ादिर वली बी एस एन एल और मुहम्मद रियाज़ अफ़्सर मौजूद थे।