मादन्नापेट में गुस्ताखाना पमफ़्लेटस से कशीदगी

माह रमज़ान के आग़ाज़ के साथ ही पुराने शहर में पुरअमन फ़िज़ा को खराब करने की साज़िशें शुरू होगई हैं। कुर्मागुडा मादन्नापेट में शर पसंद अनासिर की तरफ से क़ुरान-ए-पाक की बेहुर्मती और शाने रिसालत(स०) में गुस्ताखाना पमफ़्लेटस तक़सीम करने के बाद इलाके में कशीदगी पैदा होगई।

फ़ज्र की नमाज़ के दौरान मस्जिद नर्ख़ी और दरगाह हज़रत बुरहानुद्दीन औलिया कुर्मागुडा मादन्नापेट में नामालूम शरपसंद अनासिर ने चंद पमफ़्लेटस तक़सीम करते हुए इलाके में कशीदगी पैदा कर दी। बावसूक़ ज़राए ने बताया कि मस्जिदे नर्ख़ी के मोतमिद एम ए रहीम ने बाद नमाजे फ़ज्र मस्जिद के अहाते में गुस्ताखाना पमफ़्लेटस फेंके हुए पाया जिस में क़ुरान-ए-पाक की बेहुर्मती और शाने रिसालत(स०) में गुस्ताखाना मवाद पाए जाने पर मसलयान मस्जिद को इस वाक़िये से आगाह किराया।

रहीम ने मादन्नापेट पुलिस से एक शिकायत दर्ज करवाई जिस में उन्होंने बताया कि गुस्ताखाना पमफ़्लेटस के ज़रीये मुस्लमानों के जज़बात को ठेस पहुंची है और ख़ातियों के ख़िलाफ़ सख़्त सजा देने का मुतालिबा किया।

इसी दौरान पुलिस को एक और शिकायत मौसूल हुई जिस में मुक़ामी शख़्स अकबर ने बताया कि दरगाह हज़रत बुरहानुद्दीन औलिया के क़रीब इसी किस्म के गुस्ताखाना पमफ़्लेटस दस्तयाब हुए हैं। बताया जाता हैके मज़कूरा गुस्ताखाना पमफ़्लेटस अंग्रेज़ी और उर्दू में शाय किए गए हैं और उन पमफ़्लेटस पर चंद मूर्तियों के तसावीर भी मौजूद हैं।

मज़हबी मुक़ामात गुस्ताखाना पमफ़्लेटस की तक़सीम की इत्तेला मिलने पर मुक़ामी अवाम इलाके में इकट्ठा होना शुरू होगई और एहतियाती तौर पर पुलिस ने सी आर पी एफ़ के और दुसरे पुलिस अमला को इलाके में मुतय्यन कर दिया। इन्सपेक्टर मादन्नापेट के वि पी राजू ने बताया कि गुस्ताखाना पमफ़्लेटस से मुताल्लिक़ शिकायत मौसूल होने पर दो अलाहिदा मुक़द्दमात ताअज़ीरात-ए-हिंद के दफ़ा 295 के तहत दर्ज किए गए हैं और इस सिलसिले में तहक़ीक़ात जारी हैं। रमज़ान उल-मुबारक के आग़ाज़ और तरावीह के एहतेमाम के मुक़ाम पर पुलिस ने मादन्नापेट के अलावा सैदाबाद संतोषनगर और दुसरे अतराफ़-ओ-अकनाफ़ के इलाक़ों में चौकसी इख़तियार करते हुए पुलिस फ़ोर्स को मुतय्यन कर दिया है और पुलिस गशत में शिद्दत पैदा दी