मायावती हुकूमत में सरकारी मशीन का बेजा इस्तेमाल

7 लखनऊ. 27. फरवरी (पी टी आई) हुक्मराँ समाजवादी पार्टी ने आज साबिक़ मायावती हुकूमत पर सरकारी मशीनरी के ग़लत इस्तेमाल के इल्ज़ामात आइद किए. चीफ़ मिनिस्टर अखिलेश यादव ने मायावती के दौर‍ए‍इक्तेतदार में बहुजन समाजवादी पार्टी के सरबराह की तरफ़ से इस्तेमाल की तरफ़ से सरकारी मोटर गाड़ियों की फ़हरिस्त पेश की।

अखिलेश यादव ने असेम्बली में एक सवाल का जवाब देते हुए कहा कि में आप को साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर मायावती की तरफ़ से इस्तेमाल किया मोटर गाड़ियों की एक फ़हरिस्त रवाना करूंगा। अब ये मसला एवान असेम्बली में बेहस का मौज़ू बन गया है. काबीना वज़ीर शिव पाल यादव ने इल्ज़ाम आइद किया कि बी एस पी एस पी हुकूमत में वज़ीर-ए-बिजली ने महिकमा से मुताल्लिक़ 27 मोटर गाड़ियों का इस्तेमाल किया था।

ये निशानदेही की गई कि महिकमा की मोटर गाड़ियों के बेजा इस्तेमाल और अंधा धुंद ख़र्च की वजह से ही महिकमा कंगाल हो चुका है. यहां पर मालीयाती बोहरान पैदा कर दिया गया है। इन इक़दामात के जवाब में साबिक़ वज़ीर-ए-तवानाई राम वीर उपाध्या ने कहा कि उन्होंने सिर्फ़ अपने वक़्त वज़ारत के दौरान सिर्फ़ एक ही कार का इस्तेमाल किया।

उन्होंने हुकमरान जमात से कहा कि वो उन की तरफ़ से इस्तेमाल किया मोटर गाड़ियों फ़हरिस्त पेश करने का दावे वापिस लें. इसके बाद चीफ़ मिनिस्टर ख़ुद उठ खड़े हुए और कहा कि पहले वो अपनी पेशरू चीफ़ मिनिस्टर मायावती की तरफ़ से इस्तेमाल किया मोटर गाड़ेव फ़हरिस्त फ़राहम करेंगे.

ये पहला मौक़ा नहीं है कि हुक्मराँ समाजवादी पार्टी ने साबिक़ बी एस पी हुकूमत के ख़िलाफ़ सरकारी मशीनरी के बेजा इस्तेमाल के इल्ज़ामात आइद किए हैं. इस से क़बल भी दोनों हरीफ़ जमातों के दरमियान इस मौज़ू पर एवान में ज़बरदस्त हंगामा आराई हुई थी।