माहौलियात का तहफ़्फ़ुज़ हर शहरी की ज़िम्मेदारी

हैदराबाद ।०२अक्टूबर : ( सियासत न्यूज़ ) : माहौलियात का तहफ़्फ़ुज़ हर शहरी की ज़िम्मेदारी है । इन ख़्यालात का इज़हार स्पीकर आंधरा प्रदेश क़ानूनसाज़ असैंबली मिस्टर एन मनोहर ने किया जो आज यहां रवीनदरा भारती ई सी सी आर हाल में मुनाक़िदा नुमाइश के इफ़्तिताह को पहूंचे थे । इस मौक़ा पर जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ऐडीटर सियासत और मिस्टर पी वेंकटेश्वर राॶ साबिक़ चीरमन प्रैस एकेडेमी के इलावा दीगर मौजूद थे ।

स्पीकर असम्बली ने कहा कि इंसान तरक़्क़ी की दौड़ में हैवानात के लिए बेहद नुक़्सान का बाइस बन गए हैं । जब कि हैवानात इंसानों के लिए क़ुदरती माहौलियात बहुत बड़ी देन है । असकलपटरस एगज़ीबीशन के इफ़्तिताह पर मुसर्रत का इज़हार किया । और कहा कि आज शहर में इसी ताल्लुक़ से बायो ड्राईवर सिटी कान्फ़्रैंस का इफ़्तिताह अमल में आया है ताकि इंसानियत के लिए सख़्त चयालनजस पर दरकार पालिसी-ओ-हिक्मत-ए-अमली को तैय्यार किया जा सके ।

उन्हों ने कहा कि इस नुमाइश से एक फ़िक्र पैदा हुई है । जिस में मुख़्तलिफ़ उसपेरस पार्ट्स के ज़रीया जानवरों के नमूने तैय्यार किए गए । उन्हों ने फ़न के साथ फ़नकार की क़दर को ज़रूरी और ज़िम्मेदार शहरीयों की एक अहम ज़िम्मेदारी क़रार दिया । इस मौक़ा पर जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ऐडीटर सियासत ने नुमाइश में रखी गईं अशीया और इस की फ़नकारी की काफ़ी सराहना की और मुंतज़मीन को

मुबारकबाद पेश की और कहा कि इस नुमाइश से मौजूदा हालत और मुस्तक़बिल की अक्कासी होती है कि आया माहौलियात के ताल्लुक़ से हमारी ग़फ़लत हमारी ज़िंदगी को किस तरह के मसाइल और मुश्किलात का शिकार बना सकती है । इस नुमाइश का एहतिमाम असकलपटरस एगज़ीशन के नाम से तनाली हलक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले वेंकटेश्वर राॶ ने किया था । इस मौक़ा पर दीगर शहरी मौजूद थे ।।