मिट रोमनी को रिपब्लिकन सदारती इंतिख़ाबात में न्यूट गीनगरच पर सबक़त

वाशिंगटन31 जनवरी (पी टी आई) फ़्लोरीडा रिपब्लिकन प्राइमरी में कल के मुक़ाबले से पहले जिस का नतीजा पार्टी के सदारती उम्मीदवारों के लिए फ़ैसलाकुन साबित होसकता है। ओपीनियन पुलिस के मुताबिक़ मिट रोमनी को अपने क़रीब तरीन हरीफ़ न्यूट गीनगरच पर सबक़त हासिल है। ये दोनों रिपब्लिकन पार्टी के सदारती उम्मीदवार की इंतिख़ाबी दौड़ में सब से आगे हैं और दोनों ने अपनी जद्द-ओ-जहद में शिद्दत पैदा करदी है।

फ़्लोरीडा की कामयाबी या नाकामी रोमनी और उन के हरीफ़ साबिक़ स्पीकर ऐवान नुमाइंदगान गीनगरच की क़िस्मत का फ़ैसला करदेगी। रोमनी जो अक्सरीयत के ख़्याल में रिपब्लिकन पार्टी के सदारती उम्मीदवार नामज़द होने में कामयाब होजाएंगे और डैमोक्रेटिक पार्टी के उम्मीदवार मौजूदा सदर बारक ओबामा का मुक़ाबला करेंगे। क्यों कि उन्हें अपने क़रीब तरीन हरीफ़न्यूट गीनगरच पर ताज़ा तरीन ओपीनियन पुलिस के मुताबिक़ 15 फ़ीसद सबक़त हासिल है

लेकिन जुनूबी फ़्लोरीडा के तल्ख़ तजुर्बा के बाद जहां मिट रोमनी को ग़ैर मुतवक़्क़े तौर पर गीनगरच के मुक़ाबला में नाकाम हुई थे। इन की इंतिख़ाबी मुहिम में शिद्दत पैदा करदी गई है और वो हर मुम्किन कोशिश कररहे हैं। इस लिए कि वो एक और नाकामी के मुतहम्मिलनहीं होसकते जो उन की क़िस्मत का फ़ैसला करदेगी। कल फ़्लोरीडा में उन्हों ने गनगरच के ख़िलाफ़ सख़्त तक़रीरें की हैं।