मुत्तहदा रियासत के लिए ए पी एन जी ओज़ एसोसीएशन की तहरीक में शिद्दत

ए पी एन जी ओज़ एसोसीएशन ने मुत्तहदा रियासत के हक़ में 16 जनवरी से तहरीक में शिद्दत पैदा करने का एलान किया है। ए पी एन जी ओज़ के सदर अशोक बाबू मुख़्तलिफ़ अज़ला का दौरा करते हुए सयासी और मुलाज़मीन की तनज़ीमों के क़ाइदीन से मुलाक़ात कर रहे हैं।

वो दूसरे मरहला के एजीटेशन की तैयारी के सिलसिले में अवामी ताईद हासिल करने कोशां हैं। अख़्बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए अशोक बाबू ने कहा कि एन जी ओज़ के इंतिख़ाबात की तकमील के बाद मुत्तहदा रियासत के हामी सयासी और गैर सयासी जमातों की ताईद के साथ बड़े पैमाना पर एजीटेशन शुरू किया जाएगा।

उन्हों ने एहतेजाजी प्रोग्राम को क़तईयत देने के लिए बहुत जल्द कुल जमाती इजलास तलब करने का भी एलान किया। उन्होंने ए पी एन जी ओज़ में इख़्तिलाफ़ात की तरदीद की है और कहा कि इंतिख़ाबात में दो ग्रुपों का मुक़ाबला करना फ़ित्री है। उसे इख़्तिलाफ़ात नहीं कहा जा सकता।

दोनों ग्रुप के क़ाइदीन अभी भी मुत्तहदा तौर पर जद्दो जहद में हिस्सा ले रहे हैं। उन्हों ने बताया कि एसोसीएशन के इंतिख़ाबात के मरहला की तकमील के बाद एन जी ओज़ के तमाम क़ाइदीन मुत्तहदा तौर पर जद्दो जहद में शामिल हो जाएंगे।