मुल्क का वज़ीरे आज़म सेक्युलर मिज़ाज का होना ज़रूरी-जे डी यू

पटना,नई दिल्ली, 01 अप्रेल: नरेंद्र मोदी को बी जे पी पारलिमानी बोर्ड में शामिल करने के साथ ही बी जे पी की अहम हलीफ़ पार्टी जन्तादल यू ने आज कहा कि हिन्दुस्तान का वज़ीरे आज़म सिर्फ़ सेक्युलर मिज़ाज का होना चाहिए। सेक्युलर ज़हन रखने वाली शख़्सियत ही हिन्दुस्तान का वज़ीरे आज़म बन सकती है। नरेंद्र मोदी को विज़ारते उज़मा का उम्मीदवार बनाए जाने की सिम्त बी जे पी के उठते क़दमों पर जन्तादल यू ने ये बयान जारी किया है। ये पूछे जाने पर कि आया मोदी को शामिल किए जाने से ये इशारा मिलता है कि वज़ीरे आज़म के उम्मीदवार की हैसियत से उन्हें पेश किया जाएगा।

जन्तादल यू बिहार यूनिट के तर्जुमान नीरज कुमार ने कहा कि जन्तादल यू की क़ियादत के मौक़िफ़ से हर कोई वाक़िफ़ है। हमारा ईक़ान है कि सेकुलर मुल्क का वज़ीरे आज़म सेकुलर मिज़ाज का ही होना चाहिए,ताकि वो मुल्क की अवाम को कसरत में वहदत ग्रुप के साथ लेकर चलें,लेकिन‌ नीरज कुमार ने नरेंद्र मोदी को पारलिमानी बोर्ड में शामिल करने से मुताल्लिक़ कहा कि ये बी जे पी का दाख़िली मामला है।

नई दिल्ली में जन्तादल यू के सदर शरद यादव ने कहा कि बी जे पी की नई टीम से हमें कोई मसला नहीं है। इसी दौरान मर्कज़ी वज़ीर टेलीकॉम कपिल सिब्बल ने बी जे पी पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी के दबाव‌ में आचुकी है। उन्हें फ़ैसला साज़ पारलिमानी बोर्ड में शामिल करते हुए वो ख़ुद के सामने मोदी की शक्ल में बहुत बड़ा चैलेंज खड़ा करलिया है। मोदी ही अब बी जे पी के लिए असल चैलेंज हैं। मोदी ही हैं जो पार्टी पर ग़लबा हासिल करने की कोशिश कर रहे हैं।

अगर बी जे पी पर वो हावी होगए तो फिर पार्टी का वजूद ख़त्म होजाएगा,क्योंकि मोदी के तर्ज़ की सियासत से बी जे पी का नज़रिया मेल नहीं खाता। कांग्रेस तर्जुमान राशिद अलवी ने कहा कि इस नई टीम का पहला इमतिहान कर्नाटक के आने वाले असेम्बली इंतिख़ाबात होंगे। अमीत शाह को बी जे पी का जनरल सेक्रेटरी बनाना अफ़सोसनाक है।