मुसलमानों को दहश्तगर्दी में फांसने हिंदूतवा ताक़तें सरगर्म: अबू बकर

कोयमबतौर, 01 अप्रेल: ( परवेज़ बारी) सोश्यल डैमोक्रेटिक पार्टी आफ़ इंडिया का यहां एक इजलास मुनाक़िद हुआ जिस में मुलक भर से 225 मंदूबीन ने शिरकत की। पार्टी के क़ौमी सदर ई अबू बकर ने इस मौक़े पर ख़िताब करते हुए कहा कि मुल्क में मुसलमानों की पसमांदगी ही वाहिद मसला नहीं है बल्कि मुसलमानों के सामने इस से ज़्यादा संगीन मसाइल खड़े किए गए हैं। उन्हें मुनज़्ज़म तरीक़े से निशाना बनाया जा रहा है। दहश्तगर्दी के इल्ज़ामात में फांसने के लिए हिंदूतवा ताक़तें सरगर्म हैं।

आर एस एस हिंदूतवा फोर्सेस की जानिब से किए गए दहश्तगर्द हमलों को मुसलमानों से मरबूत किया गया। सैंकड़ों मुस्लिम नौजवान मुल्क के मुख़्तलिफ़ जेलों में महरूस हैं। उन्हें किसी ज़मानत या मुक़द्दमे के बगै़र जेलों में डालदिया गया। इंटेलिजेंस एजेंसियां हिंदूतवा ताक़तों के हाथों का खिलौना बनी हुई हैं। सोश्यल डैमोक्रेटिक पार्टी आफ़ इंडिया के सबुकदोश होने वाले सदर अबूबकर ने मज़ीद कहा कि मुसलमानों को ना सिर्फ़ हुकूमत पुलिस और इंटेंलिजेंस एजेंसियां निशाना बना रही हैं बल्कि मीडिया भी उन्हें बदनाम कर रहा है।

सेकुलर अज़म और जमहूरियत की दहाई देने वाले मुनज़्ज़म तरीक़े से मुसलमानों को निशाना बनारहे हैं। पार्टी के क़ौमी जनरल सेक्रेटरी ए सईद ने 35 सफ़हात पर मुश्तमिल 2 साला कारकर्दगी रिपोर्ट पेश की। सोश्यल डैमोक्रेटिक पार्टी आफ़ इंडिया मुल्क में मुसलमानों की सयासी समाजी-ओ-मआशी तरक़्क़ी के लिए काम करेगी। आईशा महल कैंपस में मुनाक़िदा इजलास में पार्टी का एक सयासी बयान भी जारी किया गया जिस में मुसलमानों के तमाम मसाइल पर तवज्जो दी गई।