मुसलमानों को पाकिस्तान जाने का मश्वरा देने वालों को क़ब्रिस्तान पहुंचाया जाएगा

कांग्रेस के रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसल मिस्टर मुहम्मद फ़ारूक़ हुसैन ने कहा कि मुसलमान पाकिस्तान नहीं जाएंगे। मुसलमानों को पाकिस्तान चले जाने का मश्वरा देने वालों को क़ब्रिस्तान पहूँचा देंगे। असेंबली हल्क़ा राजिंदर नगर में मुनाक़िदा कांग्रेस के इजलास से ख़िताब करते हुए उन्हों ने ये बात बताई।

इस मौक़ा पर क़ाइद अपोज़ीशन मिस्टर के जाना रेड्डी कांग्रेस के रुक्न राज्य सभा मिस्टर वी हनुमंत राव साबिक़ रियासती वज़ीर दाख़िला मिसिज़ सबीता इंदिरा रेड्डी के इलावा दीगर मौजूद थे।

मिस्टर मुहम्मद फ़ारूक़ हुसैन ने कहा कि एन डी ए के दौरे हुकूमत में बी जे पी – आर एस एस, विश्वा हिंदू परिषद के क़ाइदीन बेलगाम हो गए हैं सिर्फ़ सस्ती शोहरत हासिल करने के लिए अक़लीयतों को निशाना बना रहे हैं।

हिंदूत्वा ताक़तों का रिकॉर्ड रखने वाले क़ाइदीन बी जे पी के टिकट पर पार्लीयामेंट के लिए मुंतख़ब होने के बाद सेक्युलर मुल्क हिंदुस्तान को हिंदू राष़्ट्रा बनाने की साज़िश पर अमल जबकि लव जिहाद, मुस्लिम पर्सनल लॉ में मुदाख़िलत, मुसलमानों को मुलाज़मतों से दूर करने के बाद योगा का सहारा लेते हुए मुसलमानों के मज़हबी जज़बात के साथ खिलवाड़ करने की कोशिश कर रहे हैं।

आला सतही सिफ़ारिशात से टिकट्स तक़सीम करने के बजाय मुक़ामी क़ाइदीन और पार्टी वर्कर्स की तजावीज़ क़ुबूल करते हुए टिकट देने का पार्टी क़ियादत से ख़ाहिश की।