मुसल्लह अफ़्वाज को ख़ुसूसी इख़्तेयारात के क़ानून में तरामीम ज़ेर-ए-ग़ौर

मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला ने मुसल्लह अफ़्वाज को ख़ुसूसी इख़्तेयारात से मुताल्लिक़ मुतनाज़ा क़ानून (AFSPA) में तरामीम चाहे हैं और ये तजवीज़ का बीनी कमेटी बराए सलामती के पास ज़ेर-ए-ग़ौर है। मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम ने अपनी माहाना रिपोर्ट पेश करने के बाद सवालात के जवाब देते हुए अख़बारी नुमाइंदों को बताया कि वज़ारत-ए-दाख़िला की राय है कि ए एफ़ एस पी (AFSPA) में तीन तरामीम की जानी चाहिऐं। ये चीज़ काबीनी कमेटी बराए सलामती के पास ज़ेर तस्फ़ीया है।

चिदम़्बरम अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के ख़ुसूसी नुमाइंदा क्रिस्टोफ हैंस की पेश कर्दा इस तजवीज़ के ताल्लुक़ से सवालात का जवाब दे रहे थे कि अफ़सपा को मंसूख़ कर देना चाहीए क्योंकि ये जाबिराना मुमलिकती ताक़त की अलामत है और जमहूरीयत में इसका कोई रोल नहीं।

वज़ीर-ए-दाख़िला ने कहा कि अक़वाम-ए-मुत्तहिदा नुमाइंदा की रिपोर्ट मनफ़ी और मुसबत दोनों तरह की है। जारीया मालीयाती साल में वज़ारत उमूर दाख़िला की जानिब से 4,600 करोड़ रुपये की ख़तीर रक़म मर्कज़ी मुसल्लह पुलिस फ़ोर्सेस की जदीद कारी के लिए इस्तेमाल की गई और दीगर इक़दामात में 610 करोड़ रुपये जम्मू-ओ-कश्मीर और दीगर शुमाल मशरिक़ी रियास्तों को ग्रांट में दिए गए ताकि स्कियोरिटी से मुताल्लिक़ा अखराजात की तकमील की जा सके।

ताहम हुकूमत के दो पुराज़म प्रोजेक्टस & क्राईम ऐंड क्रिम्नल ट्रैकिंग नेटवर्क ऐंड सिस्टम्स (CTNS) और NATGRID & तय शूदा प्रोग्राम से तरतीब वार नौ और पाँच माह पीछे हैं। इलावा अज़ीं मालीयाती साल 2011 ‍ ‍‍12 के दौरान बाएं बाज़ू इंतेहापसंदी से मुतास्सिरा रियास्तों में 40 स्टेट आफ़ दी आर्ट पुलिस स्टेशनों की तामीर के लिए 210 करोड़ रुपये जारी किए गए।

चिदम़्बरम ने कहा कि उड़ीशा हुकूमत मग़्विया इटालवी और एक एम एल ए की महफ़ूज़ रिहाई केलिए माविस्टों से बातचीत में हक़ ब जानिब है और दोनों अफ़राद को बचाने के लिए ताक़त इस्तेमाल करने के बारे में कोई फ़ैसला रियासत को करना होगा। उन्होंने कहा कि अडीशा हुकूमत के लिए दस्तयाब वाहिद रास्ता दोनों यरग़मालियों की सलामती से रिहाई के लिए इंतेहापसंदों के साथ मुज़ाकरात का इनइक़ाद है।

अगर ऐसी तजवीज़ है कि स्कियोरिटी फ़ोर्सेस को इस्तेमाल करते हुए कुछ कार्रवाई होना चाहीए तो ऐसे मुआमले पर अवाम में तबादला-ए-ख़्याल नहीं किया जाता है।