मुस्लिम कश फ़सादाद से मियांमार बदनाम

यांगून, 01 अप्रेल: मियांमार के सदर थीन सेन ने आज कहा कि मुस्लिम कश फ़सादाद से सारी दुनिया में मियांमार बदनाम होरहा है। फ़िर्कावाराना फ़सादाद ने मुल्क के आलमी इमेज को मजरूह कर दिया है। इस तशद्दुद में दर्जनों हलाक हुए हैं और आलमी सतह पर तशवीश का इज़हार किया जा रहा है। 20 मार्च से तशद्दुद की नई लहर के दौरान कई मसाजिद और मुसलमानों के हज़ारों मकानात को तबाह कर दिया गया। 43 अफ़राद हलाक हुए। एक मौज़ा मुसलमानों से पूरा ख़ाली होगया।

हुकूमत ने एमरजेंसी नाफ़िज़ की और बाज़ इलाक़ों में कर्फ़्यू लगाया। सदर मियांमार थीन सेन ने क़ौम से किए गए अपने रेडियो ख़िताब में कहा कि मियांमार के चंद शहरियों को हलाक किया गया और आतिशज़नी के ज़रिये नफ़रत की आग फैलाई गई। क़ानून की हुक्मरानी की धज्जियां उड़ादीए जाने से सारी दुनिया में मियांमार के वक़ार पर ज़रब पड़ी है।

साबिक़ जनरल ने मज़ीद कहा कि इस तरह के वाक़ियात से मुल्क की बदनामी हो रही है। उन्होंने ख़बरदार किया कि अगर मियांमार को इसी तरह फ़िर्कावाराना फ़सादाद की आग में झोंक दिया गया तो ये मुल्क ग़ैर मुस्तहकम होजाएगा। अमरीका और अक़वाम-ए-मुत्तहिदा ने मुस्लिम कश फ़सादाद पर तशवीश ज़ाहिर की है। इंतिहापसंद बुद्धिस्टों की जानिब से गुज़िश्ता साल शुरू किए गए फ़सादाद में मुल्क को भारी नुक़्सान हुआ है।

थीन सेन ने अपनी तक़रीर में ये अह्द किया कि वो इस तशद्दुद को ख़त्म करेंगे और मज़हबी इंतिहापसंदी सयासी मौक़ा परस्तों को तशद्दुद से रोकने की कोशिश करेंगे। इसी दौरान मियांमार के मुस्लिम दुश्मन बुद्धिस्ट राहिब यू विरोथो ने अह्द किया कि वो मज़हबी तबक़ात के दरमियान अमन को फ़रोग़ देने की कोशिश करेंगे। उन्होंने शहरी और मज़हबी ग्रुपस की जानिब से जारी करदा एक बयान पर दस्तख़त करते हुए कहा कि अमन को फ़रोग़ देने की मुहिम चलाएंगे।

मुसलमानों के ख़िलाफ़ अपनी ज़हर अफ़्शानी के लिए बदनाम उस राहिब ने अब शीराज़ा बंदी पर तवज्जो देने का अह्द किया है। मुस्लिम दुश्मन राहिब के रवैय्या में तबदीली देखी जा रही है।