मुहम्मद अली शब्बीर क़ाइद अप्पोज़ीशन तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल नामज़द

कांग्रेस के सीनीयर क़ाइद-ओ-साबिक़ रियासती वज़ीर मुहम्मद अली शब्बीर को कौंसिल की मख़लवा नशिस्तों के चुनाव तक क़ाइद अप्पोज़ीशन कौंसिल की हैसियत से नामज़द किया गया।

दिग्विजय सिंह की हिदायत पर सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस उत्तम कुमार रेड्डी ने सदर नशीन कौंसिल स्वामी गौड़ को मकतूब रवाना करते हुए पार्टी के फ़ैसले से वाक़िफ़ किराया। क़ाइद अप्पोज़ीशन कौंसिल डी श्रीनिवास की मीयाद 29 मार्च को मुकम्मिल हो गई, ताहम कौंसिल की मख़लवा नशिस्तों पर तक़र्रुत का हनूज़ फ़ैसला नहीं हुआ।

ए आई सी सी के जनरल सेक्रेटरी-ओ-इंचार्ज तेलंगाना कांग्रेस उमूर दिग्विजय सिंह ने उत्तम कुमार रेड्डी को मकतूब रवाना करते हुए मुहम्मद अली शब्बीर को क़ाइद अप्पोज़ीशन कौंसिल नामज़द करने से मुताल्लिक़ हाईकमान के फ़ैसले से वाक़िफ़ किराया और साथ ही क़ाइद अप्पोज़ीशन असेंबली के जाना रेड्डी को भी उसकी इत्तेला दी।

इस फ़ैसले के बाद साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर एसजे पाल रेड्डी, उत्तम कुमार रेड्डी, के जाना रेड्डी, साबिक़ सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस पोंनाला लक्ष्मीया, कांग्रेस के अरकान क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद फ़ारूक़ हुसैन, रंगारेड्डी,एम एस प्रभाकर, संतोष कुमार, सेक्रेटरी तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस मुहम्मद जावेद अहमद के अलावा कांग्रेस के कई अरकाने असेंबली-ओ-क़ाइदीन ने शख़्सी तौर पर और टेलीफ़ोन के ज़रीये मुहम्मद अली शब्बीर को मुबारकबाद पेश की।