में बिलकुल सेहत मंद हूँ : सरोज ख़ान

मुंबई‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍, 01 मार्च: बाली वुड की नंबर वन डांस डायरेक्टर सरोज ख़ान ने आज इन ख़बरों की तरदीद की कि उन्हें ईलाज के लिए मुंबई के एक हॉस्पिटल के आई सी यू में शरीक किया गया है। उन्होंने कहा कि वो मुकम्मल तौर पर सेहत मंद और चाक़-ओ-चौबंद हैं। ये ख़बरें उड़ाई गई थीं कि सरोज ख़ान को पेट‌ की तकलीफ़ की वजह से अंधेरी के एक हॉस्पिटल में शरीक किया गया है।

ये ख़बरें भी उड़ाई गई थीं कि सरोज ख़ान जो ज़ियाबीतस की मरीज़ा हैं उन्हें सांस लेने में तकलीफ़ के बाइस हॉस्पिटल में शरीक किया गया और इबतिदाई तिब्बी ख़िदमात फ़राहम करने के बाद डिस्चार्ज कर दिया गया। इन ख़बरों की तरदीद करते हुए सरोज ख़ान ने कहा कि फ़िलहाल वो अपने मकान पर ही हैं और बिलकुल सेहत मंद हैं। मीडिया ने उन की तबईय‌त ख़राब होने की अफ़्वाह उड़ा दी।

अगर आप को यक़ीन ना आता हो तो आप मेरे घर आजाइये और अपनी आँखों से देख लीजिए। सरोज ख़ान बाली वुड की एक मशहूर डांस डायरेक्टर तसव्वुर की जाती हैं जिन के डायरेक्शन में सिरी देवी माधूरी दिक्शित‌ ऐश्वर्या राय और रेखा जैसी अदाकारा ने रक़्स के मुज़ाहिरे किए हैं। उन के मशहूर डांस में एक दो तीन और निम्बो डॉ निम्बो डॉ क़ाबिल-ए‍ज़िक्र है।