मेसी (Lionel-Messi) ने फ़ीफ़ा प्लेयर आफ़ दी एयर की हैट्रिक् कर दी

ज़्योरुख़, ११ जनवरी ( ए पी ) पहले ही 24साल की उम्र में फुटबॉल के अज़ीम खिलाड़ी क़रार पाने वाले लियोनल मेसी (Lionel-Messi)ने गुज़शता रात यहां मुनाक़िदा एक रंगारंग तक़रीब में मुतवातिर तीसरी मर्तबा फ़ीफ़ा के प्लेयर आफ़ दी एयर का ऐवार्ड हासिल किया है ।

इस एज़ाज़ की दौड़ में अर्जनटीना के इस आलमी शौहरत-ए-याफ़ता फुटबॉल खिलाड़ी ने अपने कलब बार्सीलोना के साथी खिलाड़ी ज़ीवी हर नानुडीज़ और पुर्तगाल के क्रिस्टियानो रोनालडो को शिकस्त दी है । ब्राज़ील के साबिक़ अज़ीम खिलाड़ी रोनालडो के हाथों साल के बेहतरीन खिलाड़ी के ऐवार्ड की ट्रॉफ़ी हासिल करने के बाद मेसी ने सब से पहले कहा कि ये एक अज़ीम एज़ाज़ हैं ।

मेसी से क़बल किसी भी खिलाड़ी ने इस बावक़ार ऐवार्ड को मुतवातिर तीन मर्तबा हासिल नहीं किया । हालाँकि रोनालडो और फ़्रांस के साबिक़ कप्तान जैन-उद-दीन ज़ीडान ने तीन मर्तबा ये ऐवार्ड हासिल किया है । रोनालडो ने 1996 और 1997 के इलावा 2002में ये ऐवार्ड हासिल किया जब कि ज़ीडान ने 1998 2000 और 2003मैं फुटबॉल गोल्डन बाल का ऐवार्ड हासिल किया है ।

इलावा अज़ीं ख़ातून ज़मुरा में जापान की हो मारी सावा ने बेहतरीन खिलाड़ी ख़ातून खिलाड़ी का ऐवार्ड हासिल करते हुए ब्राज़ील की फ़ारोरडर मारता की 5साला हुक्मरानी का ख़ातमा किया । ख़ातून ज़मुरा में अमरीकी फुटबॉल खिलाड़ी अबी वामबाच भी एज़ाज़ की मज़बूत दावेदारों में शामिल थी लेकिन सावा जिन्होंने 2011 वूमंस वर्ल्ड कप में जापान को चैंपीयन बनाया है उन्हें ऐवार्ड केलिए बेहतरीन खिलाड़ी क़रार दिया गया । बेहतरीन खिलाड़ी का मुतवातिर तीसरी मर्तबा रिकार्ड एज़ाज़ हासिल करने वाले मेसी ने बार्सीलोना केलिए 2011 में 55गोल स्कोर किए हैं ।

जिस की बदौलत इस कलब ने 6सीज़नों में तीसरी मर्तबा चैंम्पियन होने का एज़ाज़ हासिल किया है । इलावा अज़ीं मेसी ने अपनी क़ौमी टीम अर्जनटीना केलिए भी 4 गोल स्कोर किए हैं । कोच के ज़मुरा में बार्सीलोना के सरबराह पप् गारडीवला को बेहतरीन कोच क़रार दिया गया और उन्हों ने इस दौड़ में रईल मैड्रिड के जूस मोर्न हो और मैनचेस्टर यूनाइटेड के एलेक्स फ़ीरगोसन को शिकस्त दी ।

ऐवार्ड के लिए क़ौमी टीमों के कोच और कप्तानों के इलावा मुंतख़ब रिपोर्टर्स की जानिब से की जाने वाली राय दही में मेसी को 48फ़ीसद निशानात हासिल हुए जबकि 22फ़ीसद निशानात के ज़रीया रोनालडो को दूसरा मुक़ाम हासिल हुआ । जबकि 9निशानात के ज़रीया हर नानुडीज़ तीसरे मुक़ाम पर क़ाबिज़ रही।

मेसी मुतवातिर तीसरी मर्तबा ख़िताब हासिल करने वाले माईकल पिला टीनी के साथ इस अज़ीम फ़हरिस्त में शामिल हो गए हैं जिन्होंने ये एज़ाज़ किया है। गोलकीपर के ज़मुरा में आयकर कैसी लास को बेहतरीन गोलकीपर के ऐवार्ड से नवाज़ा गया ।