मैं अभी ज़िम्मेदारी नहीं सँभालूंगा : सरीनिवासन

बी सी सी आई सदर की हैसियत से तीसरी मर्तबा इंतिख़ाब के बाद एन सरीनिवासन ने कहा कि हालाँकि वो मुक़ाबला में मुंतख़ब हुए हैं लेकिन सुप्रीम कोर्ट अहकाम के मुताबिक़ वो अभी इस ओहदा की ज़िम्मेदारी नहीं सँभालेंगे।

उन्होंने बी सी सी आई ए जी एम इजलास में अपने इंतिख़ाब के बाद कहा कि वो कल‌ हुए फैसले पर कोई तबसरा करना नहीं चाहते। उन्होंने कहा कि बला मुक़ाबला इंतिख़ाब के बावजूद वो इस ओहदा की ज़िम्मेदारी नहीं हासिल कर रहे हैं जबकि दूसरे ओहदेदारों से कह दिया गया है कि वो अपनी अपनी ज़िम्मा दारियां सँभाल लें।

उन्होंने कहा कि सुप्रीम कोर्ट के अहकामात की रोशनी में वो ओहदा सँभालने से गुरेज़ कर रहे हैं। उनके लिए अभी बहुत कुछ करना बाक़ी है। सरीनिवासन के ख़िलाफ़ बिहार क्रिकेट एसोसीएश‌ण के सेक्रेटरी आदित्य वर्मा ने मुक़द्दमा दायर किया हुआ है और इसी मुक़द्दमा में सुप्रीम कोर्ट ने उन्हें बी सी सी आई सदर का ओहदा सँभालने से रोक दिया है।

सरीनिवासन ने कहा कि सुप्रीम कोर्ट के अहकामात को देखते हुए वो इस ओहदा की ज़िम्मेदारी सँभालने से गुरेज़ कर रहे हैं हालाँकि इन का इंतिख़ाब बला मुक़ाबला अमल में आया है। उन्होंने कहा कि दूसरे ओहदेदारों को ओहदे सँभाल लेने के लिए कहा गया है। एन सरीनिवा सन के ख़िलाफ़ वाई एस आर कांग्रेस पार्टी सरबराह जगन मोहन रेड्डी के गैर मह्सूब असासा जात के मुक़द्दमा में भी चार्च शीट अदालत में पेश करदी गई है।