मोदी की बी जे पी जनरल सेक्रेटरीज़ को रियासती चुनाव‌ के लिए तैयारी की हिदायत

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने आज बी जे पी जनरल सेक्रेटरिज़ से मुलाक़ात करते हुए तंज़ीमी उमूर के साथ साथ बाज़ कलीदी रियासतों में असेम्बली इंतेख़ाबात से क़ब्ल पार्टी को मज़बूत करने के लिए इक़दामात पर भी तबादला-ए-ख़्याल किया। मोदी ने यहां अपनी क़ियामगाह में नाशते पर दस पार्टी जनरल सेक्रेटरीज़ के साथ ज़ाइद अज़ एक घंटा गुज़ारते हुए उन से हुक्मरानी को बेहतर बनाने और पार्टी को मज़बूत करने के बारे में तजावीज़ तलब किए।

उन्होंने पार्टी क़ाइदीन से कहा कि अवाम और हुकूमत के दरमियान प्ले के तौर पर काम करें। ये अपनी नौईयत की पहली मीटिंग है जो मोदी ने पीर को बहैसीयत वज़ीर-ए-आज़म ज़िम्मेदारी सँभालने के बाद तल्ब की है। मोदी कल शाम बी जे पी हैडक्वार्टरज़ वाक़्य अशोक रोड में मज़ीद पार्टी वर्करज़ और क़ाइदीन से मुलाक़ात करेंगे, जो उन के साथ जुड़ने और लोक सभा इंतेख़ाबात में पार्टी की कामयाबी को यक़ीनी बनाने में उनकी अनथक कोशिशों के लिए इनका शुक्रिया अदा करने की सुई है।

मीटिंग बावर किया जाता है कि इस बात को यक़ीनी बनाने की कोशिश है कि हालिया लोक सभा इंतेख़ाबात में पार्टी को हासिल शूदा ज़बरदस्त ख़त एतेमाद के तनाज़ुर में बी जे पी की तंज़ीमी ताक़त तनआसानी का शिकार ना होने पाए। सीनियर बी जे पी क़ाइदीन ने कहा कि इस का मक़सद पार्टी को बदस्तूर चौकस रखना और पार्टी को मव‌सर फ़तह के बाद ग़फ़लत का शिकार होने से बचाना है।

पार्टी जनरल सेक्रेटरी वरूण गांधी ने इस मीटिंग के बाद टोइटर पर कहा, माज़म पी ऐम श्री नरेंद्र मोदी जी के पार्टी जनरल सेक्रेटरीज़ के साथ एक मीटिंग में तहर युकी पयाम से हौसला मिला कि पार्टी और क़ौम की नई ताक़त के साथ ख़िदमत की जाये। इस मीटिंग के दौरान इस बात पर भी ग़ौर किया गया कि मौसर और अच्छी हुक्मरानी के लिए हुकूमत को आम लोगों और पार्टी के हामीयों की तजावीज़ से वाक़िफ़ कराने के लिए किया मेकानिज़म होना चाहिए।

ज़राए ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म ने पार्टी क़ाइदीन से ये भी कहा कि असेम्बली इंतेख़ाबात के लिए तैयारी करें जो महाराष्ट्रा और हरियाणा में इस साल के आख़िर और झारखंड, जम्मू-ओ-कश्मीर और बिहार में आइन्दा साल मुनाक़िद शुदणी हैं। उन्होंने पार्टी क़ाइदीन पर मग़रिबी बंगाल,तमिलनाडू, केरला, आसाम और पंदुचेरी की रियासतों में 2016 के असेम्बली इंतेख़ाबात की भी तैयारी करने पर ज़ोर दिया। मीटिंग के शुरका में सदर बी जे पी राजनाथ सिंह शामिल हैं।