मोदी हिंदू सत्ता नीयत के जज़बे के मुख़ालिफ़

पटना के जलसे में बेनकाब, आर एस एस और बी जे पी पर दो अमली का इल्ज़ाम:सलमान ख़ूर्शीद

वज़ीरे ख़ारिजा सलमान ख़ूर्शीद ने बी जे पी के विज़ारते उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी पर पटना में अपना सियासी जलसा बम धमाकों और 6 अफ़राद की हलाकत के बावजूद जारी रखने पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए कहा कि इस से उनका किरदार बेनकाब होगया है कि उन्हें किसी की भी परवाह नहीं है। उन्होंने कहा कि क्या महलोकेन यहां पर धमाकों का निशाना बनने आए थे।

नरेंद्र मोदी ने इस वाक़िये पर इज़हार-ए-अफ़सोस तक नहीं किया। इसी से उनका किरदार ज़ाहिर होता है। उन्होंने कहा कि सात धमाकों से मैदान और मतसला इलाक़े दहल गए थे जबकि मोदी की हुंकार रैली जारी थी। सलमान ख़ूर्शीद ने कहा कि मोदी किसी शख़्स से बात नहीं करते फिर कोई भी कैसे उन से सवाल कर सकता यह इज़हार-ए-नाराज़गी कर सकता है। वो अवाम से बात नहीं करते बल्कि अवाम पर हुक्म चलाते हैं।

मोदी का अंदाज़ एसा ही है, जैसे कि उन्होंने जो कुछ कहा हो वो क़तई है। कांग्रेस के सीनियर‌ क़ाइद ने राहुल गांधी के इस बयान का भी दिफ़ा किया जो उन्होंने एक जल्सा-ए-आम में दिया था कि पाकिस्तानी आई एस आई मुज़फ़्फ़रनगर के फ़िर्कावाराना तशद्दुद से चंद मुतास्सिर से रब्त पैदा कर रही है। सलमान ख़ूर्शीद ने सवाल किया कि क्या मुंबई बम धमाकों का दाऊद से यह दाऊद का आई एस आई से कोई ताल्लुक़ नहीं है। उन्होंने मुंबई का इस्तेहसाल किया और हमें इस्तिहसाल के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद करना है।

राहुल गांधी भी इस्तेहसाल और इसके ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद की बात कर रहे हैं और चाहते हैं कि किसी को भी नफ़सियाती एतबार से मख़दूश ना बनाया जाये। इस मसले पर बी जे पी और आर एस एस पर तन्क़ीद करते हुए उन्होंने कहा कि क्या ये तज़ाद बयानी नहीं है कि मोदी कहते हैं कि राहुल गांधी को अपने तबसरे के लिए माज़रत ख़्वाही करनी चाहिए और आर एस एस कहती है कि राहुल गांधी दुरुस्त हैं। मोदी ने आर एस एस राहुल को दुरुस्त क़रार देने पर माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा क्यों नहीं किया ? उन्होंने कहा कि सच्ची बात तो ये है कि राहुल गांधी ग़लतबयानी पर माज़रत ख़्वाही करने वाले अव्वलीन शख़्स होंगे।