मक़्तूल ऑटो ड्राईवर आनंद की अहलिया को सरकारी मुलाज़िमत फ़राहम करने का मुतालिबा

हैदराबाद

क़ौमी यकजहती के फ़रोग़ में रियासत हैदराबाद के अवाम अपने सीनों में तड़पता दिल रखते हैं। रियासत हैदराबाद के मरहटवाड़ा कर्नाटक इलाक़ों के अवाम पर किसी भी किस्म की मुसीबत आने पर इमदाद के लिए सब से पहले हैदराबाद कण के अवाम ने लब्बैक का नारा लगाया है और आगे भी हैदराबाद के लोग रियासत हैदराबाद के अटूट हिस्सा मराठ‌वाड़ा और कर्नाटक की अवाम के लिए इमदाद के सिलसिले को जारी रखेंगे।

बशीर बाग़ प्रैस कलब में तेलंगाना ऑटो ड्राईवरस जय ए सी के ज़ेर-ए‍-एहतेमाम बेड़ महाराष्ट्र के साकिन अटोड्राईव‌र की याद में मुनाक़िदा ताज़ियती जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए रोज़नामा सियासत जनाब ज़ाहिद अली ख़ान इन ख़्यालात का इज़हार कररहे थे।

वाज़िह रहे कि अपने ऑटो मेंमहो ख़ाब आनंद को चंद शर पसंद अनासिर ने पैट्रोल छिड़क कर ज़िंदा जला दिया था जिस की याद में तेलंगाना आटो ड्राईवरस ने आज ताज़ियती जलसा मुनाक़िद किया। जलसे की निगरानी ऑटो ड्राईवरस जय ए सी सदर मुहम्मद अमानुल्लाह ख़ान ने की जबकि जनाब एम ए सलीम जी रवींद्र लकशमार यडी सती रेड्डी सय्यद ग़ौस लक्की के अलावा दीगर ने भी इस जल्सा-ए-आम से ख़िताब किया।

इस मौक़े पर तेलंगाना अटोडराईवर्स जय ए सी की जानिब से आँजहानी आनंद के लवाहिक़ीन को रोज़नामा सियासत के हाथों एक लाख रुपये की नक़द रक़म दी गई। अपनी तक़रीर के सिलसिले को जारी रखते हुए जनाब ज़ाहिद अली ख़ान ने तेलंगाना ऑटो ड्राईवर्स जय ए सी के फ़ैसले का ख़ैर मक़द्दम किया ओ रकहाका दीगर रियासतों से तेलंगाना में रोज़गार के मुतलाशियों की जान व माल की हिफ़ाज़त हुकूमत तेलंगाना की अव्वलीन ज़िम्मेदारी है।

उन्होंने कहा कि माज़ी में रोज़नामा सियासत ने रियासत हैदराबाद का हिस्से रहे उस्मानाबाद लातूर में ज़लज़ों की तबाही के बाद मुतास्सिरा लोगों में इमदाद पहुंचाने का काम किया इस के अलावा कश्मीर के सेलाब ज़दगान की इमदाद में भी हैदराबाद की नुमाइंदगी करते हुए इदारा सियासत ने कश्मीर के मुतास्सिरा इलाक़ों में हैदराबाद के नाम से तिब्बी मर्कज़ क़ायम किया जिस से आज भी कश्मीरी अवाम इस्तिफ़ादा कररहे हैं।

उन्होंने इलाक़ा वारी असास से बालातर हो कर आनंद के लवाहिक़ीन को10 लाख रुपये का मुआवज़ा ओ राननद की अहलिया को सरकारी मुलाज़िमत देने का हुकूमत तेलंगाना से मुतालिबा किया। उन्होंने तेलंगाना अटोड्राईवर्स जय ए सी के क़ाइदीन को अपने मुतालिबात की यकसूई के लिए मुत्तहदा जद्द-ओ-जहद करने का भी मश्वरा दिया और हर महाज़ पर मुकम्मल तआवुन का वाअदा किया।