यनमला क़ानूनसाज़ कौंसिल की रुक्नियत से मुस्तफ़ी

रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल तेलुगु देशम पार्टी यनमला राम कृष्णुडू ने आज आंध्र प्रदेश क़ानूनसाज़ कौंसिल की रुक्नीयत से इस्तीफ़ा दे दिया । वाई राम कृष्णुडू ने सदर नशीन कौंसिल ए चक्रापानी को रवाना कर्दा मकतूब इस्तीफ़ा में बताया कि कांग्रेस वर्किंग कमेटी की जानिब से किए गए रियासत की तक़सीम के फ़ैसले ने उन्हें दिली तकलीफ़ पहुंचाई है।

कांग्रेस के इस फ़ैसले से सीमा आंध्र अवाम मुसलसल एहतेजाज कर रहे हैं और सोनिया गांधी के पुतले नज़रे आतिश करते हुए फ़ैसले के ख़िलाफ़ ब्रहमी का इज़हार कर रहे हैं । उन्हों ने राज शेखर रेड्डी को रियासत की तक़सीम के सिलसिले में चिंगारी लगाने का ज़िम्मेदार क़रार देते हुए कहा कि राज शेखर रेड्डी ने अपोज़िशन में रहते हुए 41 अरकाने असेंबली की दस्तख़त के साथ कांग्रेस हाईकमान को मकतूब रवाना करते हुए अलैहदा रियासत की तशकील का मुतालिबा किया था।

रामकृष्णुडू ने सदर नशीन कौंसिल को रवाना कर्दा मकतूब इस्तीफ़ा में मज़ीद बताया कि यू पी ए हुकूमत और रियास्ती हुकूमत दोनों ही मसअले को हल करने के बजाय जले पर तेल डालने के मुतरादिफ़ इक़दामात कर रहे हैं ।

रामकृष्णुडू जो कि क़ानूनसाज़ कौंसिल में क़ाइद अपोज़िशन भी हैं की जानिब से इस्तीफ़ा के बाद ऐसा महसूस किया जा रहा है कि सीमा आंध्र इलाक़ों से ताल्लुक़ रखने वाले अरकान क़ानूनसाज़ कौंसिल के अस्तीफ़ों का सिलसिला शुरू हो जाएगा जो क़ाइदीन मुत्तहदा आंध्र प्रदेश की हिमायत कर रहे हैं वो अपनी रुक्नीयत से मुस्ताफ़ी हो सकते हैं।