यू पी के मुस्लिम राय दहिंदों को तहफ़्फुज़ात की पेशकश

सहारनपूर, ३१ दिसम्बर: (पी टी आई) कांग्रेस के जनरल सेक्रेट्री राहुल गांधी ने आज यूपी के मुस्लिम राय दहिंदों को कांग्रेस केलिए वोट देने पर राग़िब करने के लिए उन्हें तहफ़्फुज़ात की पेशकश की और मर्कज़ के दीगर पसमांदा तबक़ात के लिए मुख़तस कोटा में ज़ेली कोटा पसमांदा मुस्लमानों के लिए मुख़तस करने के फ़ैसला का पर ज़ोर तज़किरा करते हुए बी एस पी की सरबराह मायावती और समाजवादी पार्टी पर शदीद तन्क़ीद की और कहा कि ये लोग जब रियासत में बरसर-ए-इक़तिदार थे तो उन्हों ने अक़ल्लीयतों के लिए कुछ नहीं किया।

उन्हों ने तीक़न दिया कि कांग्रेस अक़ल्लीयतों के लिए मुख़तस कोटा में मज़ीद इज़ाफ़ा करेगी और यू पी में बरसर-ए-इक़तिदार आने की सूरत में रियास्ती कांग्रेस इसे 6 से 8 फ़ीसद कर देगी। अक़ल्लीयत की ग़ालिब आबादी वाले ज़िला सहारनपूर मैं जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए राहुल गांधी ने कहा कि कांग्रेस ही थी जिस ने मुस्लमानों के लिए तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने की पहल की क्योंकि उन्हें काफ़ी मवाक़े हासिल नहीं हो रहे थे।

कांग्रेस ने ही सच्चर कमीशन रिपोर्ट को नाफ़िज़ किया। वज़ीर-ए-आज़म ने पहल करते हुए तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का फ़ैसला किया। इस से मुस्लमानों को सरकारी मुलाज़मतों और तालीमी इदारों में नुमाइंदगी हासिल होगी। उन्हों ने कहा कि ये सब इस लिए किया गया क्योंकि कांग्रेस अक़ल्लीयतों से रब्त पैदा करना चाहती है।

चीफ़ मिनिस्टर यूपी मायावती और समाजवादी पार्टी के सरबराह मुलायम सिंह यादव पर उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि मुस्लमानों के लिए तहफ़्फुज़ात के बारे में इन दोनों पार्टीयों और उन के क़ाइदीन का मौक़िफ़ मौक़ा मुनासबत से तबदील होता रहता है।

मुलायम सिंह तवील मुद्दत तक यूपी में बरसर-ए-इक़तिदार रह चुके हैं और मायावती फ़िलहाल बरसर-ए-इक़तिदार हैं, लेकिन दोनों ने भी मुस्लमानों के लिए कुछ भी नहीं किया है।