राय दही के रुजहान पर सदर टीआरएस का इज़हारे इत्मीनान

क़ाइदीन की एक दूसरे को मुबारकबाद की पेशकशी, तेलंगाना में टीआरएस हुकूमत का इद्दिआ , के चन्द्र शेखर राव‌

तेलंगाना राष़्ट्रा समीति ने दावा किया कि नई रियासत में टीआरएस हुकूमत तशकील पाएगी क्योंकी तेलंगाना की राय दही में अवाम का रुजहान तेलंगाना पार्टी के हक़ में देखा गया। राय दही के इख़तेताम के बाद टीआरएस के क़ाइदीन ने एक दूसरे को मुबारकबाद पेश की और तशकील हुकूमत का दावा किया।

पार्टी ज़राए के मुताबिक़ सदर टीआरएस के चन्द्र शेखर राव‌ ने राय दही के रुजहान पर इत्मीनान का इज़हार किया और पार्टी उम्मीदवारों , क़ाइदीन और कारकुनों की मसाई पर इज़हार-ए-तशक्कुर किया। पार्टी क़ाइदीन से मुशावरत के दौरान चन्द्र शेखर राव‌ ने पेश क़यासी की कि तेलंगाना की 119 नशिस्तों की मिनजुमला 90 से ज़ाइद नशिस्तों पर टी आर एस कामयाबी हासिल करेगी।

इन का कहना था कि हर ज़िले में टीआरएस के हक़ में लहर देखी गई और अवाम ने मुख़ालिफ़ तेलंगाना जमातों और उम्मीदवारों को मुस्तरद करदिया है। चन्द्र शेखर राव‌ ने अपनी शरीके हयात के साथ ज़िले मेडक के सिद्दिपेट मंडल के मौज़ा चिंता मिड्डाका पहुंच कर हक़ राय दही से इस्तेफ़ादा किया।

टीआरएस के रुकन असेम्बली हरीश राव‌ और दीगर क़ाइदीन इस मौक़े पर मौजूद थे। राय दही से इस्तेफ़ादा के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए केसीआर ने कहा कि तेलंगाना में टीआरएस की हुकूमत यक़ीनी है और उसे असेम्बली की 90 से ज़ाइद नशिस्तें हासिल होंगी।

उन्होंने कहा कि 14 बरसों की तवील जद्द-ओ-जहद के बाद टीआरएस ने तेलंगाना हासिल किया है और अवाम को इसका शिद्दत से एहसास है। सैंकड़ों नौजवानों ने तेलंगाना केलिए अपनी जानें क़ुर्बान की और राय दही के ज़रिए अवाम ने उन्हें भरपूर ख़िराजे अक़ीदत पेश किया है। टीआरएस के सरबराह ने राय दहनदों से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए कहा कि उनकी हुकूमत अवाम से किए गए वादों की ब हरसूरत तकमील करेगी।

उन्होंने कहा कि सुनहरे तेलंगाना की तशकील और वादों की तकमील के लिए टीआरएस का बरसर-ए-इक्तदार आना ज़रूरी है। अवाम कांग्रेस और तेलुगू देशम की हुकूमतों को आज़मा चुके हैं। लिहाज़ा वो इन पार्टियों को दुबारा मौक़ा नहीं देंगे। इसी दौरान टीआरएस के रुकन असेम्बली हरीश राव‌ ने भी तेलंगाना में टीआरएस के इक़्तेदार को यक़ीनी क़रार दिया।

उन्होंने कहा कि तमाम 10 अज़ला में राय दहनदों ने टीआरएस उम्मीदवारों के हक़ में वोट का इस्तेमाल किया है। उन्होंने कहा कि मुख़ालिफ़ टी आर एस जमातों ने जिस तरह मुहिम चलाई इसका जवाब अवाम ने अपने वोट के ज़रिए दिया। उन्होंने कहा कि कमज़ोर तबक़ात और अक़िलीयतों की तरक़्क़ी के लिए टीआरएस ने जो वादे किए हैं, उन पर अमल किया जाएगा|