राहुल गांधी ही मुल्क के आइन्दा वज़ीर-ए-आज़म होंगे

वज़ीर रेलवे मल्लिकार्जुन खरगे ने शहर में मुनाक़िदा एक प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा हैके कांग्रेस पार्टी में हर एक लीडर और कारकुन ने तस्लीम करलिया हैके राहुल गांधी ही मुम्किना तौर पर मुल्क के आइन्दा के वज़ीर-ए-आज़म होंगे।

उन्होंने कहा कि राहुल गांधी को चुनाव में वज़ीर-ए-आज़म के उम्मीदवार की हैसियत से पेश करने के बजाये कांग्रेस चाहती हैके पारलीमानी चुनाव में कामयाबी हासिल करे और इस के बाद यक़ीनी तौर पर मिस्टर राहुल गांधी को ही वज़ीर-ए-आज़म बनाया जाएगा।

खरगे ने कहा कि अवाम के ज़बरदस्त दबाव मुतालिबा के सबब राहुल गांधी को कांग्रेस का आल इंडिया कांग्रेस कमेटी का नायब सदर नामज़द किया गया और अब अगर पारलीमानी चुनाव में कांग्रेस कामयाबी हासिल करलेती है तो इस सूरत में राहुल गांधी को ही वज़ीर-ए-आज़म बनाया जाएगा।

लेकिन ये मुआमला कांग्रेस पार्टी चुनाव के मौके पर नहीं अवाम के सामने नहीं उठाना चाहती। तालीम का हक़, फ़ूड सेक्यूरिटी बिल, इसी तरह के कई एक इक़दामात कांग्रेस के कारनामों में शामिल हैं।

इस तरह के मुआमलात को अवाम के सामने रखा जाएगा और अवाम से ताईद की अपील की जाएगी। जब खरगे से ये कहा गया कि बीजेपी अनक़रीब नरेंद्र मोदी को वज़ीर-ए-आज़म के उम्मीदवार की हैसियत से पेश करनेवाली है तो खरगे ने कहा कि बी जे पी के सीनियर लीडर एल के अडवानी और यशवंत सिन्हा ने अब तक मोदी को वज़ीर-ए-आज़म के उम्मीदवार की हैसियत से कुबूल नहीं किया है।

शिवसेना और टी एमसी ने भी मोदी को वज़ीर-ए-आज़म के उम्मीदवार की हासीत से पेश करने की तजवीज़ कुबूल नहीं की है।

मिस्टर खरगे ने कहा कि मोदी , बी जे पी के एक ग्रुप की तरफ से वज़ीर-ए-आज़म के उम्मीदवार की हैसियत से पेश किए जा रहे हैं।