रियास्ती तलबा को NEET से इस्तिस्ना देने की ख़ाहिश,ग़ुलाम नबी आज़ाद को चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी का मकतूब

हैदराबाद ।02 अक्टूबर : ( पी टी आई ) : आंधरा प्रदेश हुकूमत ने रियासत से ताल्लुक़ रखने वाले तलबा को नैशनल अहलीती कम ऐंटरैंस टसट ( एन ई ई टी ) में शिरकत से इस्तिस्ना देने की मर्कज़ी हुकूमत से ख़ाहिश की है । चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आज मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत ग़ुलाम नबी आज़ाद को एक मकतूब तहरीर करते हुए रियासत आंधरा प्रदेश के तलबा को एन ई ई टी में शिरकत से इस्तिस्ना देने की ख़ाहिश की ।

चीफ़ मिनिस्टर ने अपने मकतूब में बताया कि इन ई ई टी के सबब रियासत के तालीमी इदारों में कुछ तरमीमात दरकार हैं । उन्हों ने कहा कि एमसीट रैंकिंग इंटरमीडीयेट में 25 फ़ीसद और एमसीट में 75 फ़ीसद नंबरात के हुसूल पर मुनहसिर है । जिन तलबा ने साल 2011-12 में एंटर मीडीट से रुजू हुए वो 25 फ़ीसद वटीज नंबरात के अहल हैं ।

चीफ़ मिनिस्टर ने अपने मकतूब में बताया कि इन ई ई टी निसाब की सी बी एससी क्योरीकुलम पर बुनियाद है जब कि रियासत ने इस को साल 2012-13 से अपनाया है । और जो तलबा साल 2012-13 में दाख़िला लिया वो अप्रैल 2014 में एंटर मीडीट की तकमील करेंगे और उन तलबा के लिए मुनासिब रहेगा वो इन ई ई टी में 2014 मैं रुजू हूँ जब कि वो वटीज मार्क्स के लिए भी अहल नहीं रहेंगे । उन्हों ने इन तमाम हालात के पेशे नज़र मर्कज़ी हुकूमत से उन ई ई टी से इस्तिस्ना देने की ख़ाहिश की ।