रियास्ती बोहरान के ख़ुशगवार हल के लिए सोनीया गांधी से दरख़ास्त

आंध्र प्रदेश कांग्रेस अपनी सदर सोनीया गांधी से आज दरख़ास्त की के अनटोनी कंपनी के नुमाइंदों को रियासत के दौरा पर रवाना करें ताकि अलाहिदा तेलंगाना के क़ियाम से मुताल्लिक़ कांग्रेस वर्किंग कमेटी के फ़ैसले के ख़िलाफ़ जारी एजीटशन और इख़तिलाफ़ात का ख़ुशगवार हल तलाश किया जा सके।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ प्रदेश कांग्रेस कमेटी के सदर बोतसा सत्य नाराय‌ना ने सोनीया गांधी के नाम लिखे गए एक मकतूब में ये दरख़ास्त की और कहा कि कांग्रेस वर्किंग कमेटी (सी डब्लयू सी ) की तरफ़ से क़रारदाद की मंज़ूरी के बाद आंध्र प्रदेश की तक़सीम के ज़रीये अलाहिदा रियासत तेलंगाना की तशकील के ख़िलाफ़ जारी हड़तालों और एहतेजाजी तहरीकों का ख़ुशगवार हल तलाश किया जा सके।

उन्होंने प्रदेश की तक़सीम से पैदा होने वाले मसाइल का जायज़ा लेने के लिए सोनीया गांधी की तरफ़ से तशकील शाह कमेटी अनटोनी के सरबराह-ओ-मर्कज़ी वज़ीर-ए-दिफ़ा ए के अनटोनी इन दिनों बीमर हैं।

कमेटी के दुसरे तीन अरकान वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कमारशनडे वज़ीर पेट्रोलीयम वीरप्पा मोईली या आंध्र प्रदेश में कांग्रेस के तंज़ीमी उमूर के इंचार्ज डिग वजय सिंह में से कोई एक रुकन इस रियासत का दौरा करसकते हैं।

जहां अवाम के मुख़्तलिफ़ गोशों से बातचीत के ज़रीये मसाइल का ख़ुशगवार हल तलाश किया जा सके । बावर किया जाता हैके बोतसा सत्य नारायणा ने आज सुबह टेलीफ़ोन पर रब्त करते हुए ये तजवीज़ पेश की जिस से उन्होंने (डिग वजय सिंह) ने उसूली तौर पर इत्तिफ़ाक़ कर लिया है।