रुबात में क़ियाम के लिए 585 आज़मीने हज्ज का क़ुरआ अंदाज़ी के ज़रीये इंतेख़ाब

मक्का मुकर्रमा में वाक़्ये रुबात निज़ाम हैदराबाद में रियासत के आज़मीने हज्ज के क़ियाम के मसले की आज ख़ुशगवार अंदाज़ में यकसूई होगई और कंप्यूटराईज़ड क़ुरआ अंदाज़ी के ज़रीये 585 ख़ुशनसीब आज़मीने हज्ज को क़ियाम की सहूलत फ़राहम होगई। रुबात में तेलंगाना रियासत के अलावा कर्नाटक-ओ-मरठवाड़ा के कुछ अज़ला के आज़मीन भी क़ियाम करसकते हैं। पिछ्ले दो साल से ये मसला एच ई एच्दी निज़ाम ट्रस्ट और नाज़िर रुबात के माबैन तनाज़ा का शिकार था लेकिन हुकूमत तेलंगाना डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली की कोशिशों के नतीजे में आज़मीने हज्ज को दरपेश देरीना मसला हल होसका। इस मसले की यकसूई से फ़ी आज़िम को 44,710 रुपये बचत होगी। इस तरह 585 आज़मीने हज्ज के लिए जुमला 2,66,91,000 करोड़ रूपियों की बचत होसकेगी। यहां ये बात काबिल-ए-ज़िकर हैके हैदराबाद निज़ाम रुबात की तारीख़ में पहली मर्तबा निज़ाम रुबात मक्का मुकर्रमा में क़ियाम करने वाले तक़रीबन 600 आज़मीन को मुफ़्त ताम की सहूलत फ़राहम करने का नाज़िर हैदराबाद निज़ाम रुबात हुसैन मुहम्मद अलशरीफ़ ने मुहम्मद महमूद अली की ख़ाहिश पर फ़ैसला किया जिस का मुहम्मद महमूद अली ने एलान क्या।

हज हाउज़ में डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली , नाज़िर हैदराबाद निज़ाम रुबात हुसैन मुहम्मद अलशरीफ़ , स्पेशल सेक्रेटरी महिकमा अक़ल्लियती बहबूद सय्यद उम्र जलील , डायरेक्टर अक़ल्लियती बहबूद जलालुद्दीन अकबर, स्पेशल ऑफीसर तेलंगाना स्टेट हज कमेटी एसए शकूर की मौजूदगी में कम्पयूटर के ज़रीये क़ुरआ अंदाज़ी अमल में आई।

जिस में 585 ख़ुशनसीब आज़मीने हज्ज का इंतेख़ाब अमल में आया। तेलंगाना से 297 आज़मीने हज्ज शामिल हैं। हाफ़िज़-ओ-इमाम मस्जिद हज हाउज़ हाफ़िज़ मुहम्मद साबिर पाशाह की क़िरात कलाम पाक से क़ुरआ अंदाज़ी तक़रीब का आग़ाज़ हुआ।

मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि उनकी ख़ाहिश पर नाज़िर रुबात निज़ाम हैदराबाद हुसैन मुहम्मद अलशरीफ़ ने पहली मर्तबा 600 आज़मीने हज्ज को मुफ़्त ताम की सहूलत फ़राहम करने से इत्तेफ़ाक़ करलिया है। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने तवक़्क़ो का इज़हार किया कि आइन्दा दिनों में तमाम आज़मीने हज्ज को मुफ़्त ताम की सहूलत फ़राहम की जाएगी। उन्होंने कहा कि 12 आज़मीने हज्ज जिन का निज़ाम फ़ैमिली से ताल्लुक़ होगा उन्हें भी निज़ाम रुबात हैदराबाद में क़ियाम की सहूलत फ़राहम की जाएगी।

उन्होंने बताया कि अब तक ऑनलाइन के ज़रीये जुमला 8 हज़ार आज़मीन उमरा को रुबात निज़ाम हैदराबाद में क़ियाम की सहूलत फ़राहम की गई। नाज़िर रुबात ने बताया कि रुबात में क़ियाम करने वाले आज़मीन को इस मर्तबा ना सिर्फ़ ताम का मुफ़्त इंतेज़ाम रहेगा बल्कि कपड़ों की धलवाई के लिए वाशिंग मशीन के अलावा लांड्री की मुफ़्त सहूलत फ़राहम की जाएगी। आज़मीन को आब-ए-ज़म ज़म भी फ़राहम किया जाएगा। स्पेशल सेक्रेटरी-ओ-अक़ल्लियती बहबूद सय्यद उम्र जलील ने कहा कि हुकूमत तेलंगाना की कोशिश रही हैके आज़मीने हज्ज को बेहतर सहूलतें फ़राहम हो सकीं। उन्होंने रुबात निज़ाम हैदराबाद के मसले की यकसूई के लिए डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर की कोशिश और हुसैन मुहम्मद अलशरीफ़ की पहल पर मसर्रत का इज़हार किया।