लश्कर-ए-तयबा से निमटने हिंदूस्तान के साथ सरगर्म अमरीकी मसाई

वाशिंगटन 15 नवंबर (पी टी आई) अमरीकी वज़ारत-ए-दिफ़ा पनटगान के एक सरकरदा कमांडर ने कहा है कि अमरीकी फ़ोर्सस और उन के इत्तिहादी जुनूब एशियाई इलाक़ा में पाकिस्तान में सरगर्म दहश्तगर्द ग्रुप लश्कर-ए-तयबा की सरगर्मीयों को क़ाबू में रखने की कोशिश कर रहे हैं क्यों कि इस ग्रुप की सरगर्मीयों से हिंदूस्तान को संगीन ख़तरात लाहक़ हैं और इसी ग्रुप ने 26/11 मुंबई हमलों की साज़िश तैय्यार की थी।

अमरीकी बहर-ए-अलकाहिल कमांड के कमांडर एडमीरल राबर्ट वीलार्ड ने हवाई के इलाक़ा हा नौ लोलो मैं अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि जुनूब एशीया, हिंदूस्तान के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ और क़रीबी इलाक़ों में अमरीकी फ़ौज और उन के इत्तिहादियों का मक़सद लश्कर-ए-तुयेबा की सरगर्मीयों का ख़ातमा करना है।

एडमीरल वीलारड ने मज़ीद कहा कि नेपाल, बंगला देश, श्रीलंका और मालदीप में हम अपने इत्तिहादियों के साथ काम कररहे हैं ताकि उन ममालिक में इस तंज़ीम से अज़खु़द निमटने की सलाहीयतें पैदा की जा सकें। अमरीकी बहर-ए-अलकाहिल कमांड ने हिंदूस्तानी मुसल्लह अफ़्वाज से बातचीत की है , इलावा अज़ीं एशियाई बहर-ए-अलकाहिल के सारे इलाक़े में इंतिहापसंदी और दहश्तगर्दी से निमटने के मसला पर बातचीत भी की गई।

उन्हों ने हिंदूस्तान को इस इलाक़े की सब से ताक़तवर फ़ौजी क़ुव्वत क़रार दिया और कहा कि हिंदूस्तान के साथ हमारे ताल्लुक़ात काफ़ी मुस्तहकम हैं और मज़ीद मुस्तहकम होते जा रहे हैं।

अमरीकी एडमीरल ने दावे किया कि इन की फ़ोर्सस इस इलाक़े में तशद्दुद, दहश्तगर्दी और बैन क़ौमी चैलेंजों से निमटने के लिए बदस्तूर अपनी मुहिम जारी रखेगी। इस के साथ हिंदूस्तान और दीगर ममालिक के साथ साजहदारी को फ़रोग़ दिया जाएगा। एडमीरल वीलारड ने इस इलाक़ा में उभरने वाले नए ख़तरात का ख़ुसूसीयत के साथ हवाला देते हुए कहा कि ख़लीज-ए-अदन को महफ़ूज़ आबी गुज़रगाह बनाया जाएगा।