लालू के लिए दोहरे मियारों का सोनिया और राहुल पर इल्ज़ाम

खु़फ़ीया मुआहिदे जेल से रिहाई बरसर-ए-आम तरदीद बिहार में इंतेख़ाबी जलसे में मोदी की तक़रीर

राहुल और सोनिया गांधी को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए नरेंद्र मोदी ने आज कहा कि कोई भी माँ और बेटे की हुकूमत को यक़ीनी शिकस्त से नहीं बचा सकता। उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि लालू प्रसाद यादव की जेल से रिहाई और उनके साथ खु़फ़ीया मुआहिदों में माँ बेटे मुलव्विस थे लेकिन बरसर-ए-आम इसका एतराफ़ कभी नहीं किया।

क्योंकि उन्हें ख़ौफ़ था कि वो अपने वोट बैंक से महरूम रह जाऐंगे। लालू प्रसाद यादव चारा स्कैंडल के सिलसिले में पाँच साल की सज़ाए क़ैद भुगत रहे थे एक इंतेख़ाबी जलसे से ख़िताब करते हुए मोदी ने ख़िताब किया कि क्या ये हक़ीक़त नहीं कि उन्हें जेल से रिहा करवाने में माँ और बेटा का हाथ नहीं था।

जल्सा-ए-आम में रिहाई के बादशा नशीन पर उन के साथ बैठना ख़ुद इस बात का सबूत है उन्होंने उम्मीद ज़ाहिर की कि राय दहनदे उन्हें सबक़ सिखाएंगे। मोदी ने कहा कि माँ और बेटे की हुकूमत को यक़ीनी शिकस्त से कोई भी नहीं बचा सकता। यू पी ए हुकूमत को कमज़ोर और गांधी ख़ानदान की जानिब से रीमोट के ज़रिए कंट्रोल की जाने वाली हुकूमत क़रार देते हुए मोदी ने कहा कि ऐसी मुर्दा हुकूमत मुल्क की भलाई का कोई काम नहीं करसकती।

पेचीदा मसाइल की यकसूई केलिए फ़ैसलाकुन क़ियादत और मज़बूत हुकूमत की ज़रूरत है। बिहार के राय दहनदों को तरग़ीब देने की कोशिश करते हुए उन्होंने कहा कि बी जे पी मर्कज़ में बरसरे इक़्तेदार आने पर अवाम के ख़ाबों को हक़ीक़त बनाने की जद्द-ओ-जहद करेगी। उन्होंने कहा कि बिहार पर इल्म की देवी मेहरबान है जब कि गुजरात पर उसकी ऐसी मेहरबानी नहीं है।

हमें बिहार में हर तरफ़ आई ए एस और आई पी एस ओहदेदार नज़र आते हैं लेकिन दौलत की देवी ने अभी बिहार में क़दम नहीं रखा वो कंवल के फूल के बगै़र नहीं आती वो बी जे पी की इंतेख़ाबी निशाने का हवाला दे रहे थे जो दौलत की देवी से ही मंसूब है। उन्होंने कहा कि रियासत के ग़रीब मौज़ के काश्तकार गुजरात में मआशी एतबार से बेहतर मुक़ाम हासिल करचुके हैं जिसकी वजह उनकी हुकूमत की पोलिसीयां हैं।

अगर बी जे पी बरसरे इक़्तेदार आजाए तो बिहार में भी ऐसी ही पोलिसीयां नाफ़िज़ की जाएंगी। उन्होंने बिहार के साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर सोशलिस्ट क़ाइद कारपूरी ठाकुर की विरासत का तज़किरा करते हुए कहा कि उन्होंने ज़िंदगी भर समाज के महरूम तबक़ात की भलाई केलिए अनथक जद्द-ओ-जहद की।

उन्होंने उनके अधूरे काम को पूरा करने केलिए अवाम से आशीर्वाद देने की ख़ाहिश की और कहा कि इस बात को यक़ीनी बनाए कि बिहार में कांग्रेस और आर जे डी कामयाब ना हो सके। यू पी ए दौर-ए-हकूमत का हवाला देते हुए मोदी ने कहा कि मुल्क मज़ीद अदम इस्तेहकाम या नाफ़िज़ हुक्मरानी का मुतहम्मिल नहीं होसकता।

उन्होंने अवाम से अपील की कि लोक सभा इंतेख़ाबात में एन डी ए का भरपूर साथ दें। मोदी ने 27अक्टूबर को उनके जल्सा-ए-आम में सिलसिला वार बम धमाकों का भी तज़किरा किया और अवाम की सताइश की कि इस के बावजूद कसीर तादाद में जलसे में अवाम शरीक थे।