वज़ीर-ए-आज़म का बयान इंतिहाई मायूसकुन ,पार्लियामेंट के बाहर यशवंत सिन्हा की प्रैस कान्फ़्रैंस

क़ाइद अपोज़ीशन की तक़रीर नज़रअंदाज करना ग़ैर अख़लाक़ी इक़दाम :बी जे पी , ऐवान के इजलास के बाईकॉट का फ़ैसला
बी जे पी ने आज वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के मईशत की सूरत-ए-हाल को इंतिहाई मायूसकुन और यासअंगेज़ क़रार देने पर उन पर इल्ज़ाम आइद किया कि उन्होंने अपोज़िशन की तौहीन की है और लोक सभा क़ाइद अपोज़िशन का बयान सुनने इंतेज़ार नहीं कर सकी । बी जे पी क़ाइद यशवंत सिन्हा ने ऐवाने पार्लियामेंट के बाहर एक प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि ये इंतिहाई मायूसकुन और यासअंगेज़ बयान है जो वज़ीर-ए-आज़म ने दिया है ।

उन्होंने कहा कि मुल्क को साख के बोहरान का सामना है और साख की ये ख़लीज उन के बयान से पर नहीं होसकती ।यशवंत सिन्हा ने इल्ज़ाम आइद किया कि वज़ीर-ए-आज़म ने क़ाइद अपोज़िशन सुषमा स्वाराज का बयान सुनने की अख़लाक़ी जुराअत का मुज़ाहरा तक नहीं किया। वज़ीर-ए-आज़म इस अंदाज़ में ऐवान से चले गए जैसे लोक सभा में तमाम बैठे हुए लोग काहिल हो। उन्होंने कहा कि हमारे ख़्याल में उन्होंने अपोज़िशन की तौहीन की है और ऐवान से क़ाइद अपोज़िशन का बयान सुनने से पहले इस तरह चले गए जिस को अख़लाक़ी कार्रवाई नहीं कहा जा सकता ।

क़ाइद अपोज़िशन जैसे ही ख़िताब करने केलिए उठी वज़ीर-ए-आज़म बाहर चले गए थे । यशवंत सिन्हा ने कहा कि ग़ालिबन सुषमा स्वाराज ये कहना चाहती थी कि इस मसले पर पार्लियामेंट में ख़ुसूसी मुबाहिस होने चाहीए । यही वजह है कि क़ाइद अपोज़िशन ने अपनी तक़रीर में कहा कि वज़ीर-ए-आज़म के रवैय्ये से उन के जज़बात मजरूह हुए हैं । यही वजह है कि बी जे पी ऐवान के इजलास का मुक़ातआ कर रही है ।

यशवंत सिन्हा ने कहा कि मनमोहन सिंह की तक़रीर में कुछ नहीं था और हुकूमत मुस्तक़िल तौर पर अपने आप को इल्ज़ाम से बचाने की कोशिश कररही है । उन्होंने कहा कि आज भी अगर कोई वज़ीर-ए-आज़म के बयान में मुशतर्का अंसर तलाश करें तो वो यही है कि ये एक आलमी बोहरान है चुनांचे हम भी इस से मुतास्सिर हुए हैं । साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर मआशियात ने कहा कि कल ही की बात है जबकि आर बी आई के गवर्नर ने कहा था कि करंट अकाउंट ख़सारा में बदतरीज इज़ाफ़ा होरहा है लेकिन हुकूमत को जो इक़दामात करना चाहीए वो इस ने नहीं किए हैं ।

इसके नतीजे में मौजूदा बोहरान उभर आया है । उन्होंने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म ने ये मसला नज़रअंदाज कर दिया । वज़ीर-ए-आज़म ने कल राज्य सभा में रुपये की क़दर में गिरावट के बारे में विज़ाहत तलबी के मुतालिबे पर ऐवान को तीक़न दिया था कि वो इस मसले पर कल मुबाहिस के बाद मुदाख़िलत करते हुए विज़ाहत पेश करेंगे । आज उन्होंने इस मौज़ू पर तफ़सीली बयान दिया और अहम अपोज़िशन पार्टी की तन्क़ीद पर बरहमी ज़ाहिर करते हुए कहा कि अपोज़िशन सरमायाकारों के जज़बात मजरूह कर रही है ।