वालिदैन को स्कूल में बच्चों की तालीमी सरगर्मीयों का मुशाहिदा करने की सहूलत

वालिदैन अब अपने बच्चों की मुस्तक़िल निगरानी कर पाएंगे। स्कूलों में तालीम फ़राहम करने वाले असातिज़ा पर अब ना सिर्फ़ इंतेज़ामीया की नज़रें होंगी बल्कि वालिदैन की जानिब से भी क्लासरूम पर रास्त नज़र रखने के इक़्देमात मुम्किन बनाईं जा चुकी हैं।

हैदराबाद के बाअज़ स्कूलों की जानिब से सी सी टी वी के ज़रीए क्लासरूम तक वालिदैन और सरपरस्तों को रसाई फ़राहम करने के इक़्देमात किए गए हैं जोकि तलबा और तालिबात पर नज़र रखने के साथ साथ उन के तहफ़्फ़ुज़ को यक़ीनी बनाया जा सकेगा।

शहर के एक ख़ान्गी स्कूल की जानिब से वालिदैन के मोबाईल पर एक एप्लीकेशन फ़राहम किया गया है जोकि स्कूल की जानिब से दिए गए यूज़र नेम और पासवर्ड के ज़रीए क्लासरूम का मुशाहिदा कर सकते हैं।

तमाम क्लास रूम्स के इलावा खुले मुक़ामात पर नसब कर्दा सी सी टी वी कैमरों के ज़रीए बच्चों पर बेहतर निगरानी को यक़ीनी बनाया जा सकता है। स्कूलों में बच्चों के साथ छेड़खानी के इलावा बच्चों को अज़ीयत रसानी के वाक़ियात के तदारुक के लिए ये एप्लीकेशन इंतिहाई कारआमद साबित हो सकता है चूँकि इस एप्लीकेशन के ज़रीए तलबा की वालिदैन तक कैमरों के तवस्सुत से रसाई इंतेज़ामीया के मुआमलात को शफ़्फ़ाफ़ियत फ़राहम कर सकती है।

सी सी टी वी कैमरे जो अब तक सिर्फ़ सियानयी और हिफ़ाज़ती उमूर के लिए इस्तेमाल किए जाते थे, अब इन का इस्तेमाल तलबा और तालिबात के बेहतर मुस्तक़बिल और उन की हिफ़ाज़त के लिए भी किया जाने लगा है।