विजय‌वाड़ा के एम पी लगड़ा पार्टी के रेमार्क पर तलबा का एहतिजाज

हैदराबाद। ०२ अक्टूबर (सियासत न्यूज़) तलंगाना हामीयों और उस्मानिया यूनीवर्सिटी के ख़िलाफ़ वजए वाड़ा के रुकन पार्लीमैंट ईल राजगोपाल के रिमार्कस पर एतराज़ करते हुए उस्मानिया यूनीवर्सिटी के तलबा-ए-ने एहतिजाज किया। यूनीवर्सिटी में आज तलबा-ए-ने राजगोपाल का अलामती पुतला नज़र-ए-आतिश किया। तलबा-ए-ने आर्टस कॉलिज के रूबरू एहतिजाज करते हुए राजगोपाल के ख़िलाफ़ नारे लगाई।

उन्हों ने राजगोपाल को चैलेंज किया कि अगर वो हक़ायक़ जानना चाहते हूँ तो यूनीवर्सिटी का दौरा करें और तलबा-ए-से मुलाक़ात करें। तलंगाना तलबा-ए-की अक्सरीयत अलैहदा रियासत के हक़ में है और राजगोपाल का ये दावा मज़हकाख़ेज़ है कि तलंगाना के 90 फ़ीसद अवाम मुत्तहदा आंधरा के हक़ में है।

गुज़श्ता दो दिन से यूनीवर्सिटी में कशीदा माहौल ही। तलबा-ए-जे ए सी की जानिब से रिया ली निकालने की कोशिश को पुलिस की जानिब से नाकाम बनाने पर तलबा-ए-और पुलिस में तनाव‌ बरक़रार है।

आज भी यूनीवर्सिटी में कशीदगी का माहौल देखा गया। उस्मानिया यूनीवर्सिटी मेन गेट के बाहर पुलिस की भारी जमीअत को ताय्युनात किया गया था जिस ने तलबा-ए-को रिया ली की शक्ल में निकलने से रोक दिया। एहितजाजी तलबा-ए-ने पुलिस पर संगबारी की। तलबा-ए-का कहना था कि वो अलैहदा तलंगाना के हक़ में अपने एजीटशन को जारी रखते हुए रिया ली का एहतिमाम करेंगी