विश्वा रूपम तनाज़ा और रुशदी के दौरा की तंसीख़

नई दिल्ली,31 जनवरी: कांग्रेस ने आज कमल हसन की बड़े बजट की फ़िल्म विश्वा रूपम की रीलीज़ पर तनाज़ा और मलऊन मुसन्निफ़ सलमान रुशदी के दीपा मेहता की फ़िल्म की तशहीर के लिए दौरा कोलकत्ता की तंसीख़ को दो बिलकुल मुख़्तलिफ़ मुआमलात क़रार दिया। कांग्रेस के तर्जुमान पी सी चाकू ने कहा कि मुम्किन हैकि उन्हें मुतवाज़ी क़रार दिया जा रहा हो, लेकिन तमाम मुतवाज़ी अशीया मुसावी नहीं होतीं।

मुम्किन हैकि दीगर मसाइल भी इन में मुलव्विस हों जो क़ब्लअज़ीं कह चुके थे कि आज़ादी इज़हार की दस्तूरी हक़ है और हम इस में कैसी भी दख़ल अंदाज़ी का ख़ौरमक़दम नहीं करेंगे। उन से विश्वा रूपम की रीलीज़ के ख़िलाफ़ एहतिजाज पर सवाल किया गया था। उन्होंने निशानदेही की कि कमल हसन ने उन की फिल्मों की रीलीज़ के ख़िलाफ़ पुलिस की कार्रवाई पर सख़्त रद्द-ए-अमल ज़ाहिर किया है और इस के पसेपर्दा सियासत का अंदेशा ज़ाहिर किया है।

चाकू ने कहा कि ये उन की राय है, कोई भी इस से इख़तिलाफ़ नहीं करसकता। बुनियादी बात ये हैकी आज़ादी इज़हार दस्तूरी हक़ है। ताहम एक और सवाल का जवाब देते हुए जो सलमान रुशदी के दौरा कोलकत्ता के लम्हा आख़िर तंसीख़ के बारे में था। उन्होंने पुरज़ोर अंदाज़ में कहा कि मुम्किन हैकी दोनों वाक़ियात मुतवाज़ी हों, लेकिन हर मुतवाज़ी शए मुसावी नहीं होती। दूसरों पर भी मुम्किन
हैकी इस के कुछ असरात मुरत्तिब हुए हों, लेकिन इन का मुसावियाना तक़ाबुल नहीं किया जा सकता।

दोनों वाक़ियात बिलकुल मुख़्तलिफ़ पस-ए-मंज़र रखते हैं, लेकिन ये बात भी हैकी हम इन्फ़िरादी आज़ादी इज़हार पर एतराज़ नहीं करसकते। कांग्रेस पार्टी के तर्जुमान ने जस्टिस जे एस वर्मा कमेटी की रिपोर्ट के बारे में एक सवाल का जवाब देते हुए कहा कि हुकूमत ने उसे आला तरीन तर्जीह दी है और मुनासिब फ़ैसला किया जाएगा। उन्होंने माज़ूर अफ़राद के मर्कज़ी वज़ीर सलमान ख़ुरशीद के ख़िलाफ़ एहतिजाज को बेबुनियाद इल्ज़ामात क़रार देते हुए मुस्तर्द कर दिया और कहा कि सिर्फ़ लोगों को बदनाम करने के मक़सद से आइद करदा बेबुनियाद इल्ज़ामात नाकाम रहते हैं और उन के ख़्याल में इस से सलमान ख़ुरशीद की अवामी शबेहा मुतास्सिर नहीं होती।