विश्वा रूपम तनाज़ा, कमल हासन की जिलावतनी इख़तियार करने की धमकी

चेन्नाई,31 जनवरी: आला सतही ड्रामा में पेचीदगियां और मोड़ पैदा होगए जबकि अदाकार कमल हासन को मद्रास हाइकोर्ट के फ़ैसले पर धक्का लगा जिस ने उन की टामिल फ़िल्म विश्वा रूपम की नुमाइश पर हुक्म अलतवा जारी कर दिया। ताहम कमल हासन ने इस बात से इत्तिफ़ाक़ किया कि वो चंद मख़सूस मनाज़िर फ़िल्म से हज़फ़ करदेंगे। साथ ही साथ धमकी दी कि वो टमिलनाडो से जिलावतनी इख़तियार करलेगें।

अदाकार को राहत रसानी करते हुए जस्टिस के वेंकटरामन ने कल रात देर गए जो बयान दिया था वो बहुत मुख़्तसर मुद्दती साबित हुई जबकि कारगुज़ार चीफ़ जस्टिस एलीपे धरमाराव‌ और जस्टिस अरूना जगदीशन पर मुश्तमिल एक डीवीझ़न बैंच ने वाहिद जज के हुक्मनामे को बरअक्स कर दिया और आज उस की रीलीज़ पर हुक्म अलतवा जारी कर दिया। दो रुकनी बैंच ने मुक़द्दमा की समाअत आइन्दा चहारशंबा को मुक़र्रर की।

दरीं असना 58 साला अदाकार के मुशीर क़ानूनी ने क़ब्लअज़ीं निशानदेही की थी कि वो फ़ैसले को चैलेंज करेंगे। उन के भाई चंद्रा हासन ने कहा कि वो आइन्दा लायेहा अमल के ताय्युन के लिए आइन्दा चहारशंबा तक इंतेज़ार करेंगे। अदालती कार्रवाई दो जज्स पर मुश्तमिल हाइकोर्ट की डीवीझ़न बैंच के इजलास पर जारी थी जहां कमल हासन ने इत्तिफ़ाक़ किया कि वो मुस्लिम तंज़ीमों के क़ाइदीन के साथ मुलाक़ात के बाद चंद मनाज़िर हज़फ़ करने से इत्तिफ़ाक़ करचुके हैं जिन पर जज़बाती ब्रहमी पैदा हुई है।

उन्होंने कहा कि अगर टमिलनाडो इन का रियासत में क़ियाम नहीं चाहता तो मुम्किन हैकी वो मुल्क या बैरून-ए-मुल्क किसी सैकूलर मुक़ाम का इंतिख़ाब करें। उन्होंने एम एफ़ हुसैन की जिलावतनी का हवाला भी दिया। तशद्दुद के यक्का दुक्का वाक़ियात पेश आए। दो थियटर्स पर क़स्बा राम नाथ पूरम में जहां फ़िल्म की नुमाइश की जा रही थी, पैट्रोल बम फेंके गए जिस से शैशव को नुक़्सान पहुंचा। रियासत के दीगर मुक़ाम पर फ़िल्म की नुमाइश थियटर मालिकान ने दरमियान में ही रोक दी।

इस मसले ने सयासी मोड़ ले लिया। जब सदर डी एम के एम करूणानिधि ने इज़हारे हैरत किया कि क्या कमल हासन का बयान जो हाल ही में एक तक़रीब में दिया गया था और कहा गया था कि क्या एक धोती पोश टामिल शहरी हिन्दुस्तान का वज़ीरे आज़म बन‌ सकता है। उन्होंने वाज़िह तौर पर पी चिदम़्बरम की जानिब इशारा किया था। यही मौजूदा मसले की बुनियादी वजह है।

करोनांद ही ने इन ख़बरों काभी हवाला दिया जिन में कहा गया था कि एक टी वी चैनल जो ए आई ए डी एम के से क़ुरबत रखता है, फ़िल्म ख़रीदना चाहता था लेकिन प्रोड्यूसर्स ने ये कहते हुए इनकार कर दिया कि उन्होंने 100 करोड़ रुपय ख़र्च किए हैं।
माली में इस्लाम पसंदों के आख़िरी